Gå til innhold

Sitter fast i Zelda Phantom Hourglass (til NDS)

Okeblol

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg "sitter fast" i Zelda phantom hourglass

Mer bestemt, jeg kjøpte det da det var nytt, og spilte det en del, deretter av diverse grunner ble det lagt på hylla, og jeg så litt på det igjen i dag men har ingen anelse om hva det var jeg var på vei for å gjøre sist jeg spilte det, jeg står med andre ord fast.

Det eneste jeg kan hjelpe med er å fortelle hva slags items jeg har, det kan kanskje få noen til å vite hvor jeg skal

Jeg har fått

Boomerang

Vanlige bomber

Pil og bue

Fjernstyrte binber

Grappling hook

Spade

Jeg har

Spirit of power

Spirit of courage

Spirit of wisdom

12 power gem

8 courage gem

10 wisdom gem

Sun key

Ghost key

19.00 minutt på timeglasset

Oshus's sword

Wooden Shield

Crimsonine

Azurine

På sea chart har jeg utforsket de 2 bitene til venste, og den nederste biten til høyre. jeg mangler med andre ord biten øverst til høyre

Om noen hadde kunne hjulpet meg på vei med hva det er jeg trenger å gjøre nå slik at jeg kan komme i gang igjen med storylinen hadde jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite tips kan være å dra tilbake til spådamen du møtte i starten av spillet. Hun vil lede deg tilbake på rett spor om du har tullet deg vekk :)

Hvor finner jeg henne ?

du skal finne det siste metallet, som jeg tror var på en av øyene på den delen av sjøkartet som er øverst til høyre.

Hvordan får jeg meg dit ? Må jeg ned i det rare tids-tempelet for å hente kartet ? Kommer jeg meg vidre i tempelet uten å ha den nye gadgeten fra den siste dungeonen jeg er ment å ha gjort ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...