Okeblol Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei Jeg "sitter fast" i Zelda phantom hourglass Mer bestemt, jeg kjøpte det da det var nytt, og spilte det en del, deretter av diverse grunner ble det lagt på hylla, og jeg så litt på det igjen i dag men har ingen anelse om hva det var jeg var på vei for å gjøre sist jeg spilte det, jeg står med andre ord fast. Det eneste jeg kan hjelpe med er å fortelle hva slags items jeg har, det kan kanskje få noen til å vite hvor jeg skal Jeg har fått Boomerang Vanlige bomber Pil og bue Fjernstyrte binber Grappling hook Spade Jeg har Spirit of power Spirit of courage Spirit of wisdom 12 power gem 8 courage gem 10 wisdom gem Sun key Ghost key 19.00 minutt på timeglasset Oshus's sword Wooden Shield Crimsonine Azurine På sea chart har jeg utforsket de 2 bitene til venste, og den nederste biten til høyre. jeg mangler med andre ord biten øverst til høyre Om noen hadde kunne hjulpet meg på vei med hva det er jeg trenger å gjøre nå slik at jeg kan komme i gang igjen med storylinen hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Et lite tips kan være å dra tilbake til spådamen du møtte i starten av spillet. Hun vil lede deg tilbake på rett spor om du har tullet deg vekk Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 du skal finne det siste metallet, som jeg tror var på en av øyene på den delen av sjøkartet som er øverst til høyre. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Et lite tips kan være å dra tilbake til spådamen du møtte i starten av spillet. Hun vil lede deg tilbake på rett spor om du har tullet deg vekk Hvor finner jeg henne ? du skal finne det siste metallet, som jeg tror var på en av øyene på den delen av sjøkartet som er øverst til høyre. Hvordan får jeg meg dit ? Må jeg ned i det rare tids-tempelet for å hente kartet ? Kommer jeg meg vidre i tempelet uten å ha den nye gadgeten fra den siste dungeonen jeg er ment å ha gjort ? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://guides.ign.com/guides/694756/page_3.html let og du vil finne Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hadde nøyaktig samme problem i går og i forigårs. Skulle tenkt på spådamen, doh! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Spådamen er på øya sør for øya du starter på i en liten hytte. Den vulkan øya. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Spådama funka, var visst til ocean king temple jeg måtte Grøss for en kjip dungeon, husker hvorfor jeg la i fra meg spillet nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg finner forøvrig ikke den nøkkelen som ligger på havets dyp, plukket nettopp opp spillet etter å ikke ha spilt det på lenge (ikke fordi jeg ikke likte det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå