espen999 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Mage blir vel sabla god etterhvert. De er jo ikke så værst i begynnelsen heller da. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 har runda spillet.. kom til level 44 og hadde: 100 strength 650 hitpoints 80 mana 70% one-handed 80% two hander 60 bow 60 crossbow. Runda spillet på en uke.. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvor i h****** kan jeg finne Snapperweed ?!?!?!?!?!!????!? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kan kjøpe det hos urteheksa.. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jada, enda litt mer mas Hvor i all verden kan jeg trene two handed skill videre fra 60 % ?! Er mercenary lvl 20 Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 veit ein måte, men da må du være palladin.. i slottet i valley of mines er det ein trur eg.. hvis eg ikke husker feil Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Djengo: Som mercenary skulle dette være enkelt, da Cord trener begge opp til 90% - Kanskje problemet er at du har under 30% i 1h? (uten Alrik's sword på 20% kanskje?) Da forsvinner nemlig valget å trene 2h, hvis forskjellen er over 30% (eller mer nøyaktig, hvis forskjellen er rookie/master) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hvor mange chapters er det egentlig i g2,noen som vet? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hvor mange chapters er det egentlig i g2,noen som vet? 6, men det er kapitel 1 som er klart størst... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Snufs.. Runda spillet jeg også nå.. Dragon Hunter lvl 39 Strenght 142 Hitpoints 645 1H 89% Master 2H 87% Master Runda det på 50 timer. Ikke allverdens det.. Begynner på nytt igjen nå. Skal ta meg bedre tid til å utforske ting. Er nok en del jeg har oversett ja! Håper bare Piranha Bytes får ut fingeren og begynner på Gothic 3 nå! De har jo suveren historie å bygge videre på. Cheers! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Runda det som paladin, ble for enkelt på slutten, skal starte nytt game som mage/thief-- Var også level 39 str: 156 dex: 72 mana: 70 One Handed: 100% Two handed: 60% Søppel med bue, men kunne alle alchemy skills, og endel hunting.. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 1. Hvordan blir jeg Circle 3 ? Han fyren som skal lære meg sier at jeg ikke er klar for det enda.. 2. Hva ergjør Ghost Light egentlig ? 3. Hva må jeg gjøre for å komme meg inn i det rommet på monastary ? Der jeg ikke slipper inn.. 4. Jeg finner ikke flere oppdrag i monastarty mer, siste jeg gjorde var å bli mage tror jeg.. Er i chapter 2. Circle 3 blir du når du har gjort extraordinært , en great dead i historien, for eksempel å drepe dragene. For å slippe inn på rommet , der Den fire magen vokter må du være på den questen der du skal heale the eye of innos, du skal da inn der for å hente noe. i chapter 3 er det altså! det er nok av oppdrag i byn for en mage, fleste oppdraga i monastery blir gjort som novice, beklagelig nok. Har ikke hørt om ghost light, men er nok noe likt Holy Light(Lyser opp rundt deg ) eller så er det et attack spell . Du kan jo prøve å finne alle bandit leirene rundt omkring og utforske alle hulene i spillet. det er over 30 huler rundt på kartet. jeg er ferdig som paladin og er snart ferdig som mercenary og har ikke spilt mage enda, men sett mye på broren min som er mage. tror jeg svarte på spørsmålene dine . Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ghost Light er ett monster En liten flygende kule med lys. Jeg tror ikke den gjør noe spessielt. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Bare slå vilt etter den. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Bare slå vilt etter den. Får 60 xp av den.. men gjør de noen skade? har ikke lagt merke til noe i hvert fall. Men noen ganger hvis jeg ikke gjør noe går den over hodet mitt og sakte "trer" seg nedover hodet.. syns det er litt freaky :oops: Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Designerne sier selv at Ghost Light , er en utsending av gudene som skal være deres øyne på Khorinis. Men ser ikke noe problemer med å drepe dem. hvis du har sett et ghost light i "action" da hadde du ikke slått på det. Ghost lightet angriper bare monstre som er følgere av Beliar. Jeg har sett et Ghost Light ta en orc i et attack. et slags lyn attack...Lightning ball heter det vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå