Gå til innhold

Et par Gothic 2 spørsmål.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djengo: Som mercenary skulle dette være enkelt, da Cord trener begge opp til 90% - Kanskje problemet er at du har under 30% i 1h? (uten Alrik's sword på 20% kanskje?) Da forsvinner nemlig valget å trene 2h, hvis forskjellen er over 30% (eller mer nøyaktig, hvis forskjellen er rookie/master)

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

Snufs..

Runda spillet jeg også nå.. :cry:

Dragon Hunter lvl 39

Strenght 142

Hitpoints 645

1H 89% Master

2H 87% Master

Runda det på 50 timer. Ikke allverdens det.. Begynner på nytt igjen nå. Skal ta meg bedre tid til å utforske ting. Er nok en del jeg har oversett ja! :)

Håper bare Piranha Bytes får ut fingeren og begynner på Gothic 3 nå! De har jo suveren historie å bygge videre på.

Cheers!

Lenke til kommentar

Runda det som paladin, ble for enkelt på slutten, skal starte nytt game som mage/thief--

Var også level 39

str: 156

dex: 72

mana: 70

One Handed: 100%

Two handed: 60%

Søppel med bue, men kunne alle alchemy skills, og endel hunting..

Lenke til kommentar
1. Hvordan blir jeg Circle 3 ? Han fyren som skal lære meg sier at jeg ikke er klar for det enda..

2. Hva ergjør Ghost Light egentlig ?

3. Hva må jeg gjøre for å komme meg inn i det rommet på monastary ? Der jeg ikke slipper inn..

4. Jeg finner ikke flere oppdrag i monastarty mer, siste jeg gjorde var å bli mage tror jeg..

Er i chapter 2. :)

Circle 3 blir du når du har gjort extraordinært , en great dead i historien, for eksempel å drepe dragene. For å slippe inn på rommet , der Den fire magen vokter må du være på den questen der du skal heale the eye of innos, du skal da inn der for å hente noe. i chapter 3 er det altså!

det er nok av oppdrag i byn for en mage, fleste oppdraga i monastery blir gjort som novice, beklagelig nok.

Har ikke hørt om ghost light, men er nok noe likt Holy Light(Lyser opp rundt deg ) eller så er det et attack spell . Du kan jo prøve å finne alle bandit leirene rundt omkring og utforske alle hulene i spillet. det er over 30 huler rundt på kartet. jeg er ferdig som paladin og er snart ferdig som mercenary og har ikke spilt mage enda, men sett mye på broren min som er mage. tror jeg svarte på spørsmålene dine .

Lenke til kommentar
Bare slå vilt etter den.

:yes:

Får 60 xp av den.. men gjør de noen skade? har ikke lagt merke til noe i hvert fall. Men noen ganger hvis jeg ikke gjør noe går den over hodet mitt og sakte "trer" seg nedover hodet.. syns det er litt freaky :oops:

Lenke til kommentar

Designerne sier selv at Ghost Light , er en utsending av gudene som skal være deres øyne på Khorinis. Men ser ikke noe problemer med å drepe dem. hvis du har sett et ghost light i "action" da hadde du ikke slått på det. Ghost lightet angriper bare monstre som er følgere av Beliar.

Jeg har sett et Ghost Light ta en orc i et attack. et slags lyn attack...Lightning ball heter det vel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...