Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg finner ikke bandittene ved akils gård. må jeg gå reff fram når jeg kommer opp trappa, og ta ut alle warg'ene først? Lenke til kommentar
applet Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Neida, når du kommer opp trappa tar du stien til venstre og følger den et kort stykke, på venstre siden er det nå en bergvegg og i den er det en hule.. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hehe, jeg fant den for 5 min siden Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hvor mye styrke og våpen-% hadde dere da dere dro inn i wally of mines? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hvor mye styrke og våpen-% hadde dere da dere dro inn i wally of mines? Viss du har gjort rimelig greit med "oppdrag" / drept dyr, vil du ikke få noe problem i valley of mines,,, så lenge du tar sidegangene inni fjellet og UNNGÅR alle store beist som ligner på en orc... Hvis du finner minegangene i fjellet, er det ikke noe særlig å bekymre seg over.. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Som militia/paladin hadde jeg rundt 110str og 60dex, samt 20% one-handed og 69% two-handed. Mot slutten av kapittel 2 var dette nesten 190str og 90dex, med 50% one-handed og 90% two-handed. Hvis du går igjennom alt og vet akkurat hvor du vil bruke LP blir det for enkelt - det er litt trist når dragene går ned på 2 raske sving slag, og er den eneste store baksiden jeg ser i G2 så langt. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 oj sann. har bare 45 strenght (5 av potion), 37 dex (5 potion og 2 fikk jeg av en tyv og 35 % 2H, 30% 1H. får vel bare drepe _litt_ mer dyr da, for jeg finner ikke no særlig mer oppdrag. det er vel ikke noen bug hos meg som gjør at at jeg bare får 10 mye LP for hver level forresten, jeg tok en tur inn i vallyen, og fant mine gangen, og på utgangen var det minst 3 orcer. og jeg som ikke greier å ta scout orcen utenfor byen engang Lenke til kommentar
applet Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hmm, du skulle glatt greie å ta en orc eller to du nå..? Jeg har 51 styrke, 15 dex, 50% onehand, 25% twohand og greier glatt å ta en orc nå. BTW, er det noen som vet hvor, bortsett fra snekkeren og bar-keep ved havna som selger lock-picks til en militia man? Jeg har greid å bruke opp alle lockpicks jeg hadde og nå har ikke snekker'n flere å selge og thieves-guild folka vil ikke selge meg noe før jeg har gjort første mission for dem, hvilket innebærer en lockpic.. Ja jeg vet, jeg burde save hver gang før jeg bruker en lockpick, men jeg trodde ikke at jeg skulle oppleve at det ikke var flere å kjøpe Forresten, er dere klar over at ved å be ved de forskjellige gudestatuer rundt omkring i landskapet kan du få gudegaver? Slikt som f.eks. mer i styrke eller hitpoints, schweeet.. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Forresten, er dere klar over at ved å be ved de forskjellige gudestatuer rundt omkring i landskapet kan du få gudegaver? Slikt som f.eks. mer i styrke eller hitpoints, schweeet.. rått =) det må testes hvor mye gull må gies? edit, jupp greier å ta orcer må bare bytte til 1H først Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Fy fa** til Str på deg, Ellusion. Drikker helt ekstremt med str-potions? Har lite av andre skills? Bare pumpa stats, ingen skills? Holder jo på i chapter 3/4, og har da ikke mer enn 80 str. Er lvl 34. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 er det vits med mye dexterity når du er paladin da? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Du skal ikke se bortifra at jeg har spilt kapittel 1 og 2 et par ganger nå da =) Men, jeg er vanligvis level 19-20 når jeg entrer valley of mines, etter å tatt ut alle orkene i passet. Det er 190-200 LP. Pleier alltid å joine thieves guild, og ta thief skillene, så der forsvinner 15LP til sneak, lock pick og pick pocketting. Tar også den første potion oppskriften her (essence of healing) så 20LP total til 'andre ting'. 80LP til styrke (trent hos Torlof) > 90. Epler, Thekla's Stew x2 og 2x dragonroots er 95. Amulet of Strength + Ring of Force = 120 str. Du får fort dobbelt så mange dragonroots enn du har king's sorrels til å lage potions av så det går fint å spise noen av dem. Du kan også glemme å 'spare deg' til senere når det gjelder str boostere, bruk det du har så fort du har 90 base str, så får du mer igjen for det. Wulfgar's one-handed tips (+2% 1h) så trenger du 8LP i 1h til 20% og kan så ta på Alrik's Sword for 30% og 'figther'. Derfra trener til 64% i 2h (54LP) og så leser double-blocks boka. 62LP for 20/69 1h/2h. 162LP så langt - hvis du er level 19-20 har du 28-38LP igjen. Jeg pleier også trene 10 ekstra i dex, og deretter ta resten i potions/goblin berries, og legger 20 i crossbows til 'marksman' så det forsvinner fort. Etter et par level til i valley of mines tusler jeg tilbake og lærer elixir of strength fra constantino (15LP til), og på det punktet har enn ca 10 King's Sorrel for 10 str potions og enda +50str. Dex potions er det nok av, og jeg spiser også ethvert goblin berry som dukker opp underveis. Men som sagt, det blir uhyre lett alt sammen da og ødelegge litt av spillfølelsen. Ellers er det meste forklart i guiden jeg skriver litt på =) Zaico: Dex er fint for bows/crossbows, bestemmer hvor mye skade du gjør med dem. Dex er også supert for alle tyver og blir brukt i samtlige tyvaktige skills. Patrokolos: 80str i kapittel 3/4? Da har du nok gått glipp av et par ting =) Arntfinn: Du kan be til Innos 10 ganger, og det koster 100 gull pr gang. Det fungerer bare en gang pr dag. Resultatet kan variere så save/load til du får det du trenger. Mercenaries, militia og ikke guilda kan få 4hp, +1 str eller +1 dex. Novices og mages får +4 mana. Blir du paladin derimot, får du +2str, +2dex, +8hp eller +4 mana (som for paladins koster dobbelt til vanlig) - kjekt å spare dette til senere hvis du har tenkt å gå den veien. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 okei et par til spørsmål.. er i kapitel 4 med min lv 27 paladin 1. Det beste runen jeg kan lære i huset til lord hagen er Holy Arrow, hvordan få den neste? 2. har 65% i "one handed fighting, hvem kan gjøre meg bedre?? 3. Hvordan få folk til å forge meg magiske våpen.. 4. Har den rustningen man får av lord hagen.. Finnes det bedre? evt. hvor? 5. Hvor finner jeg dragon scale og dragon blood, har drept 3 drager.. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hrfm. når jeg skal få lønna mi av onar, så gir jeg han penger i steden er engelsk patch ute? Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 finnes det noe sted i Vally of Mines hvor jeg kan finne masse Ore?? trenger masse Ore til Bennet slik at han kan lage et magisk sverd til meg. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 det er litt i minegangen hos bandittene ved omars gård Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Zaico: 1. Vet ikke så mye om paladin runene enda, men fikk hvertfall den første healingen og 'smite evil' i kapittel 4 tror jeg, etter å ha tatt dragene. 2. Som paladin kan en av de 2 paladinen rett utenfor Hagen lære deg 1h og 2h til 90% (de som trener utenfor i hagen). Vet ikke hvem som er master swordsman i 1h for paladinene enda, men Hagen er for 2h (trener opp til 100% når du har nådd 90%). Som 'ikke-paladin' kan du trene 1h opp til 90% hos Cord, bak Onar's farm. 3. Du må lære deg å forge selv er jeg redd for, enten som apprentice til Harad, eller fra Bennet hvis du er mercenary. Ellers som paladin trenger du ikke dette da, bare spør Harad etter du har blitt paladin så kan du kjøpe et rough ore blade (1h eller 2h) for 2k gull. 4. Det er et paladin quest i kapittel 5, etter du har vært hos magikerne og lest boka 'Halls of Indorath'. bak en hemmelig dør der. 5. Dette er hunting skills du må lære først, 'Remove scales' og 'take blood' eller lignende. Lært fra hunteren oppe i fjellene på vei til steindragen i kapittel 4 (husker ikke navnet). Alfabanan: Bortsett fra et par her og der i quest sammenheng, i minene hos dexter som arntfinn nevnte, kan du kjøpe ore fra Khaled og Bennet i kapittel 3 og 4 hvertfall, og få en klump av Vatras i kapittel 2. Du trenger bare 5 stykker - tror jeg har en 10-15stk liggende etter kapittel 4. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hoho, det var jo ikke noe å bekymre seg over. inne i valley of mines, så tok jeg bare feil veg, derfor det var pes nu tar jeg jo av hehe Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 fant det jeg ja! Tusen takk Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er det noen som har erfaring med mage ? Er de no serlig gode etterhvert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå