xlent Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 1. Hvordan blir jeg Circle 3 ? Han fyren som skal lære meg sier at jeg ikke er klar for det enda.. 2. Hva ergjør Ghost Light egentlig ? 3. Hva må jeg gjøre for å komme meg inn i det rommet på monastary ? Der jeg ikke slipper inn.. 4. Jeg finner ikke flere oppdrag i monastarty mer, siste jeg gjorde var å bli mage tror jeg.. Er i chapter 2. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 1. Hvordan blir jeg Circle 3 ? Han fyren som skal lære meg sier at jeg ikke er klar for det enda.. 2. Hva ergjør Ghost Light egentlig ? 3. Hva må jeg gjøre for å komme meg inn i det rommet på monastary ? Der jeg ikke slipper inn.. 4. Jeg finner ikke flere oppdrag i monastarty mer, siste jeg gjorde var å bli mage tror jeg.. Er i chapter 2. 1. Jeg vet ikke hvordan man blir Circle 1, en gang. Heh. Man må være mage for dette? Er paladin. 2. Jeg klarte å miste litt liv på en sånn en gang. Men jeg har valgt å bare slå det i hjel. Det er vel kanskje bare eit "monster", på lik linje med alle de andre? 3. Hmm, har det sammenheng med the Eye of Innos? Jeg tror det var rett etter jeg hadde drept dragene, med Eye of Innos på meg, at Pyrokar at han mage'n som står der nede, ikke lenger skulle stoppe meg. 4. Ser jeg kanskje må starte på ny, å bli mage. Ser nesten ut som om det blir et helt annet spill da. Veldig stor forskjell i quests/story. Beklager jeg ikke kunne hjelpe deg så veldig. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Noen svar da, kunne trengt å vite svarene til de spørsmålene jeg og gett Lenke til kommentar
xlent Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 1. Hvordan blir jeg Circle 3 ? Han fyren som skal lære meg sier at jeg ikke er klar for det enda.. 2. Hva ergjør Ghost Light egentlig ? 3. Hva må jeg gjøre for å komme meg inn i det rommet på monastary ? Der jeg ikke slipper inn.. 4. Jeg finner ikke flere oppdrag i monastarty mer, siste jeg gjorde var å bli mage tror jeg.. Er i chapter 2. 1. Jeg vet ikke hvordan man blir Circle 1, en gang. Heh. Man må være mage for dette? Er paladin. 2. Jeg klarte å miste litt liv på en sånn en gang. Men jeg har valgt å bare slå det i hjel. Det er vel kanskje bare eit "monster", på lik linje med alle de andre? 3. Hmm, har det sammenheng med the Eye of Innos? Jeg tror det var rett etter jeg hadde drept dragene, med Eye of Innos på meg, at Pyrokar at han mage'n som står der nede, ikke lenger skulle stoppe meg. 4. Ser jeg kanskje må starte på ny, å bli mage. Ser nesten ut som om det blir et helt annet spill da. Veldig stor forskjell i quests/story. Beklager jeg ikke kunne hjelpe deg så veldig. 1. Må være mage for dette ja regner jeg med. 2. Har prøvd å drepe det, men det mister ikke liv engang. 3. En kompis av meg har drept en drage nå, men kommer seg fortsatt ikke inn. Kanskje når han har drept alle.. 4. Det er helt forskjellige quests om du er mage, merchant eller militia. Bør spille gjennom spillet med alle Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Synes faktisk man er altfor over-powered, når man møter dragene. I hvertfall om man har the Eye of Innos. De er jo latterlig enkle. Dessuten så burde det jo ikke gå ann å drepe drager i det hele tatt. I de fleste historier, så er drager uovervinnelige. De er immune mot magi, og de skjella de er kledd med, gjør dem usårbare mot fysisk skade. Kanskje jeg bare har lest for mye Hobbiten, der dragen bare har 1 svakt punkt. Men men.. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Forresten så tror jeg at jeg må ty til noe så lamt som walkthrough nå. Jeg er lvl 34, og siger rundt og leter etter fiender, helt uten mål og mening. Er jeg heldig, så hender det at jeg finner en Orc Warlord, som jeg kan gå inn til Lord Hagen og få xp/gull for. Valley of mines er vel så godt som tomt for fiender. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvordan får jeg flere oppdrag av "høyrehånda til lee" som mercenary? har bare fått det første. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Synes faktisk man er altfor over-powered, når man møter dragene. I hvertfall om man har the Eye of Innos. De er jo latterlig enkle. Dessuten så burde det jo ikke gå ann å drepe drager i det hele tatt. I de fleste historier, så er drager uovervinnelige. De er immune mot magi, og de skjella de er kledd med, gjør dem usårbare mot fysisk skade. Kanskje jeg bare har lest for mye Hobbiten, der dragen bare har 1 svakt punkt. Men men.. Smaug var fullgrodd, i motsetning til de fleste drager, derfor hadde han bare 1 svakt punkt, kanskje dragene i Gothic enda ikke har nådd sin 'peak' 8) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 xlent: 1. Hvis du mener hvordan du lærer deg circle magi, så må du vel til kapittel 3 først tenker jeg. Har ikke spilt igjennom med mage enda, men kapittlene skal følge magisirklene. 2. Ingenting, gir 60xp hvis du klarer å treffe det og drepe det med melee våpen. Target lock og når det er rett over deg, ta ett skritt tilbake og et overhånds slag, pleier å funke. Arntfinn: Skift kapittel så dukker det opp fler, men ikke mange. Du får noen av Lee også, og masse små oppdrag fra andre rundt om som er merc spesifike. Halvferdig Gothic 2 guide: www.ellusion.no Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 aha, da får jeg vel bare slakte noen flere småmonstre så jeg blir sterk nok til å hoppe inn i wally of mines =) Lenke til kommentar
applet Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Tenkte jeg bare kunne slenge et spørsmål på her, isteden for å starte en ny tråd.. : Jeg er en 8. lvl. militia, jeg har en quest som jeg bare ikke blir ferdig med. Alkymisten nede ved havna ber deg som kjent om å teste ut et spell for han, men det virker som om jeg har støtt på en bug. Jeg har brukt formelen flere ganger, men han vil ikke prate med meg (annet enn å kjøpe og selge ting..) og questen er ikke ferdig. Hvordan er det dette spellet egentlig skal brukes? Må man vente til motstanderen er nede og så bruke formelen mens han er bevisstløs eller etter han har stavret seg på beina igjen, eller mens man slåss? Skikkelig frusterende. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 du bruker spells som vanlig våpen. klipp på karen, hold knappen nede og trykk forover Lenke til kommentar
applet Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 du bruker spells som vanlig våpen. klipp på karen, hold knappen nede og trykk forover Eh.. Jeg vet hvordan man bruker spells. Jeg lurte på hva deres erfaring med nettop det oppdraget var? Hvordan gjennomførte du det oppdraget? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Oblivion kan brukes på mange 'ideelle' personer, men som oftest ikke i havneområdet av en eller annen grunn (kan ha med at disse ikke anmelder deg fordi det ikke er noen militia og anmelde deg til der nede). Constantino er et greit mål, men du vil ødelegge varene hans for kapittel 1, og han er kanskje litt vrien å ta også. Valentino er veldig enkel og du kan få nøkkelen hans, men må vente på at han tusler hjem på natta (kl 4 om morgenen) Jeg pleier å bruke den på Maleth oppe ved Lobarts Farm - angrip ham og slå ham ut (ingen piler/bolter), så kan du knerte hele saue flokken hvis du vil for pelsene og litt ekstra xp =) Når Maleth våkner opp igjen kan du snakke med ham og se hvordan han ikke snakker med 'thugs' - kast oblivion på ham og snakker med deg som før. Dette er nok til å løse oppdraget for Ignaz. Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 på kapittel 2, så skal jeg ta ut noen banditter som har overfalt en av kjøpmennene. er bandittene jeg skal ta de i tårnet ved omars gård, eller er det noen andre? Lenke til kommentar
applet Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Vel først må du sikte på han som.. :wink: Neida, jeg er ikke helt sikker på hvilket oppdrag du sikter til, men jeg antar at du har allerede banket bandittene ved begge steintrappene? Ellers så finnes det også banditter i en lang kløft bak der du finner den ene Orc-scout'en, rett utenfor byporten som leder til magikerens tårn. De bandittene som du finner i fyrtårnet hører til en quest du får dersom du snakker med Jack nede på havna.. (Jeg har kjempeproblemer med å få banket opp de j*vlene..) Lenke til kommentar
applet Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Forresten, jeg banket opp en banditt et eller annet sted (aner ikke hvem eller hvor) og da fikk jeg syv sølv-begere som har et navn (begynner på C, husker ikke mer..). Jeg er ganske sikker på at jeg overhørte en samtale om noen som ville ha disse begerene i chapter 1, men jeg er ikke kar om å huske hvem og jeg har heller ikke noen quest som omhandler de.. Noen som kan øse av sin enorme erfaring og si meg hva de er til? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 disse sølvbegrene er han karen som eier puben ved tempelet ved markedsplassen i byen. snakka med han, og så hadde jeg visst begrene uten at jeg visste det, og fikk xp grafikk motoren er litt buggete, så hvis du får bandittene i fyrtårnet til å løpe mot deg, men lurer de inn bak de planke/hus saken utenfor, så kan du ta de gjennom treverket hehe Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 banditter ved begge steintrappene? de i den hula på veien mot necro karen sitt tårn (hvor du starter), og akils gård? Lenke til kommentar
applet Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 banditter ved begge steintrappene? de i den hula på veien mot necro karen sitt tårn (hvor du starter), og akils gård? Ja, det var de jeg tenkte på.. disse sølvbegrene er han karen som eier puben ved tempelet ved markedsplassen i byen. snakka med han, og så hadde jeg visst begrene uten at jeg visste det, og fikk xp Takk, det skal jeg teste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå