OHJohansen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I en tre centimeter tykk TV har Samsung klart å pakke sammen en dynamittkubbe. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvorfor er lyd en av testkriteriene? Det er da så godt som ingen som ikke kobler til en ekstern lydkilde... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Selvfølgelig er det mange som spiller lyden direkte fra tven, og for de er lydkvaliteten viktig. Selv bruker jeg bare surround-anlegget når jeg skal kose meg med en film eller serier, til vanlig tv-titting som nyhetene eller lignende bryr jeg meg sjelden om å slå det på. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvorfor er lyd en av testkriteriene? Det er da så godt som ingen som ikke kobler til en ekstern lydkilde... Vi har valgt å ta med lyd som ett av kriteriene, da vi vet mange ikke kobler TV-en til et hjemmekinoanlegg eller en annen form for ekstern lydkilde. Vi må likevel påpeke at dette ikke er et kriterie som har blitt vektet veldig tungt i totalkarakteren. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så om skjermen ble levert med en passe liten/stor ekstern sub (og evt LR-satelitter), kunne karakteren blitt 6? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Verdens beste TV" Pioneer 5090 har ikke høyttalere i det hele tatt. Skulle den da ikke fått toppkaraker pga lyden? Bruker man nærmere 20.000 på en TV uten å koble den til et ordentlig lydanlegg burde man egentlig kjøpt seg en 10.000 kroners skjerm og et lydanlegg til 10.000 og fått en vesentlig bedre total opplevelse... Om Tven har god lyd , dårlig lyd eller ikke i det hele tatt må selvfølgelig med i en test men burde ikke telle særlig inn på en totalkarakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg