OHJohansen Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Denne nye LED-skjermen fra Philips gir deg i både pose og sekk - nesten. Les saken her Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 En grei anmeldelse av TVen jeg har hatt i en uke nå. Enig i det meste du sier - spesielt med tanke på den plasten rundt skjermen. Men skjermen har 4 HDMI-innganger, ikke 3 som du nevner (tre bak og en på siden). Ellers syns du burde nevnt Ambilight i teksten. Det var noe jeg var veldig skeptisk til, men nå som jeg har brukt det i en uke, kan jeg ikke tenke meg å kjøpe TV uten det. Lenke til kommentar
kaggen90 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 En grei anmeldelse av TVen jeg har hatt i en uke nå. Enig i det meste du sier - spesielt med tanke på den plasten rundt skjermen. Men skjermen har 4 HDMI-innganger, ikke 3 som du nevner (tre bak og en på siden). Ellers syns du burde nevnt Ambilight i teksten. Det var noe jeg var veldig skeptisk til, men nå som jeg har brukt det i en uke, kan jeg ikke tenke meg å kjøpe TV uten det. Hvordan vil ambilighten virke på en sort vegg? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har ganske mørkt tapet på veggen bak TVen, og der funker det nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg