- FuzioN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg tenkte at vi kunne ha en tråd der vi kunne legge ut de forskjellige smakene. Meningen er ikke å få mest stemmer, men å vise fram smakene. Men det betyr ikke at du ikke kan stemme på de. Vil du lage din egen smak? Hvis du vil, så vil du sikkert trykke her. Endret 15. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lagde en med bare sjokolade..... Med andre ord, jeg lagde en Litago Sjokolademelk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den beste er nå lagd. Vørterøl, eplepay og honning. Namnam. Stem på meg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Puh. Dette er den beste. Uten tvil. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som slår denne? Sjokolade og chili er jo alltid en slager. Espresso og sjokolade er jo også rimelig godt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kødder du? Blæh. No offence, men det hørtes veldig kvalmende ut. Sjokolade og chili-smak, uff. Hva synest dere om denne? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det meste blir nok bedre enn den karamelltingen de har gitt ut nå. Fysj og æsj. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sier bare: http://www.litago.no/kampanjer/semesteretssmak_v2/?id=17027 Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kødder du? Blæh. No offence, men det hørtes veldig kvalmende ut. Sjokolade og chili-smak, uff. Hva synest dere om denne? Chili-sjokolade er en "ting". Om du googler "chili chocolate" får du opp masse oppskrifter på brownies osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå