mcgroven Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Klarer japanerne å holde tritt med FIFA-serien? Les hele saken Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Liker fortsatt PES bedre enn Fifa. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hadde en misstanke om at dette ikke skulle være spesielt bra. Ser vist ut som FIFA begynner å få overtaket på fotballarenaen. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Får håpe dei lærer av feila for denne gang sann dei kan henge med neste år. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg tar gjerne en 7'er. Synd at de blir liggende bak Fifa, men vi får håpe de skjerper seg enda mer til neste år. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg til jeg får spillet imorgen, hadde en mistanke om at det ikke blir så bra som Fifa 10. Og det virker som jeg hadde rett her. Men skal ikke konkludere før jeg har spilt det selv. Ellers en veldig god omtale som virkelig får fram hva som ikke er bra og hva som er bra med spillet. Jeg hadde håpet spillet skulle nå 8/10. Men 7/10 er ingen dårlig karakter heller da Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ser for meg ut som dere har glemt en liten ting. Det står "overskrift" som overskriften over det ene avsnittet, noe som virker litt ulogisk Uansett, jeg kommer nok alltid til å like PES bedre enn FIFA. Får liksom bare ikke samme feel'en av FIFA. Endret 15. oktober 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er helt korrekt, Såpa. Rettet opp nå, en liten glipp. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ingen stor fotball fan men ville nok heller gått for fifa. Selv om dette virker mer en godt nok for mine krav Lenke til kommentar
Tha Horsefucka Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alltid vært pro evo fan, i fjor føltes FIFA for første gang omtrent like bra. I år kan det bli FIFA som stikker av med seieren, liker 10'ern veldig godt! Får håpe PES demoen ikke var 100% representativ, i tilfelle blir jeg litt skuffa. Uansett, får kjøpe PES i år også Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Har alltid likt PES best og gjør det fremdeles. Fifa 10 er veldig bra, men jeg får ikke den samme gode fotballopplevelsen på Fifa som jeg gjør på PES. Blir PES på meg og i år Tha Horse: Ryktes at demoen var en 70 % build, og den mye diskuterte responstida har blitt mye bedre. Endret 16. oktober 2009 av Shalashaska Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan nevne at PES 10 koster 399,- nå i helgen på elkjop.no http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start;?ContentKey=21539&scid=10827 Lenke til kommentar
evanovix Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg er nok ikke enig med Mr. Groven i at Fifa er en 9/10 og PES bare en 7/10. Nå er det klart at ting blir oppfattet ulikt og jeg som har sverget til PES får jo såklart en biased holdning når man sammenligner disse to. Jeg har prøvd Fifa omtrent vært år i håp at det spillet med flest lisenser skal etterhvert også vinne kampen om det beste gameplayet, men min mening er nå at i år, som i fjor, som alle årene før så er det PES som har det gameplayet som tilfredstiller mitt fotballhjerte mest. Å slå en forløsende pasning, score et vanvittig mål følest bare ikke like bra i Fifa som i PES. Jeg ser som alle andre at Fifa 10 er et utrolig bra fotballspill.... men ville nok ikke gitt mer enn 8/10 da jeg synest det er mange irriterende moment. Innlegg fra meg selv og AI er stort sett alltid floaters. Innlegg langs bakken er for puslete. Distanseskudd (30m+) er altfor vanskelige å få på target, når de først er på target føler jeg at det var spillet som hjalp meg og ikke at det var meg selv som fyrte avgårde det fantastiske skuddet osv. Men er mange elementer med Fifa 10 jeg liker bedre enn i PES 10. Kampene stopper ikke opp på samme måte i Fifa, raske frispark tas kjappere. Selve animasjonene på pasninger gir meg en bedre "klikk-klakk" følelse enn på PES. Etter å ha spilt begge spillene 15+ timer så gir jeg karakteren 8/10 til begge, men det blir nok PES jeg kommer til å fortsette med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå