KT.Kenzhu Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Jeg hørte av en venn, da han så at jeg hadde spillet Pokemon Trading Card Game, at det var ganske sjeldent og at det bare er tusen eksemplarer i Norge, og at det ikke blir produsert mer. Jeg er intressert i å selge mitt. helst til Collectors som gir seriøse bud. Tar gjerne imot tilbakemeldinger om dette spillet, hvor mye det er verdt og hvor sjeldent det er osv. PM meg om du er intressert i å kjøpe spillet. DET ER NESTEN I TOPP STAND. Selger også gameboy og andre spill, PM meg om du er intressert. Takk og på gjensyn gamers Jeg sender gjerne bilder over MSN om det trengs. Endret 15. oktober 2009 av Killswitched Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi har en egen Kjøp og Salg del i forumet. Vennligst benytt denne til slike innlegg. Jeg ber samtidig om at du tar en titt på retningslinjene for kjøp og salg forumet. Grunnen til at den forumdelen har egene retningslinjer er for å forsikre oss om best mulig orden og struktur. Post stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg