Bubble_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Eg bur no i Japan, og vurdera å kjøpe meg ein PS3.. Det eg e ikkje sikker på om den kjem til å fungere i Noreg. Treng eg ein spessiell strømkabel eller? Sist eg var heime i Noreg fekk eg ikkje min Nintendo DS til å lade, sjølv om eg hadde adapter... Eg er evneveik når det kjem til eletriske ting så eg lurte på om nokon veit noke om Japansk PS3 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Japan har 100V og 50/60 Hz i følge Wikipedia. Så lenge straumforsyninga i PS3en er universell (støttar både 100V og 230V) burde det gå fint å berre sette i ein vanleg straumkabel når du kjem til Noreg. Det står sikkert på PS3-en ein plass om kva input straumforsyninga støttar. Dersom input range er 100-240V (og 50-60 Hz) burde det fungere Spel er også sonefri på PS3, så det er ikkje vere noko problem. Det som derimot kan vere eit problem er Blu-ray og DVD-soner. Ein del Blu-ray er sonefri, men ikkje alle. DVD-ar er stort sett alltid regionlåst. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har en 60 GB PS3 som jeg kjøpte da jeg bodde i Japan i 2007. Den har universell strømforsyning selv om det står på selve konsollen at den bare er 100V. Men jeg vet at 40 GB utgaven ikke har universell strømforsyning. Så anbefaler at du sjekker rundt på nettet også for å være helt sikker, ikke nødvendigvis at man kan stole helt på det som står bak på konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå