Oleido Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nei, ikke sarkastisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg føler med deg. Virkelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Facebook på Boxen må være noe av det mer meningsløse jeg har vært borti. Fryktelig tungvint å bruke og det føles forholdsvis meningsløst når jeg har pc'en stående på samme rom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Helt enig, men det er vel mer for at Microsoft skal kunne si at de har det at det er der. Om de faktisk hadde tenkt to tanker lengre enn PR ville de laget et nytt UI til det, noe som burde være rimelig enkelt, men de holdt seg til NXE-looken som overhodet ikke passer til Facebook. Oh, well. Man kan jo ikke laste ned fap-pictures til harddisken uansett så er ikek noe vits med Facebook på Xboxen for min del uansett (lets face it, det er det eneste Facebook er godt for) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En ting jeg likte var at man kunne finne ut hvem venner på Facebook som har LIVE-konto. Men ellers er det som du sier, NXE-looken er i mine øyne mindre fin i utgangspunktet, og å klemme inn en nettside inn i den fungerer mindre enn halvveis optimalt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 lets see.. uhm.. gå på zune>movies>A>avatar>3min exclusive clip ting, win. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Denne oppdateringen har gjort meg emo Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gjør de? det kan ikke jeg huske og nettleser på ps3en er jo ubrukelig. hovedgrunnen til at jeg kjøpte ps3 var pga nettleseren. så det er ikke så rart de putter inn alle disse tjenestene. Er det ikke det vi har datamaskiner til da? Nettleser på kosnoll er dessverre noe av det mest ubrukelige jeg har vært borti, finner bruksglede i det. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Oppdateringen var fin og alt det, men om noen har tid så sjekk http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9881 Har et lite problem med updaten og Halo waypoint, om noen føler for å hjelpe. Facebook og twitter på boxxen, nei du, her skal det GAMES, chatting og jalling med twitter og crap har man en PC til, eller i værste fall LIVE chat. Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sikkert sagt før, men eg forstår ikke poenget med å legge inn bare Facebook og Twitter. Det burde da vel være mye mer nyttig å legge inn en nettleser så folk kan gå inn på det de vil. Uansett hvor crappy nettleseren måtte være .. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En nettleser vil nok skape altfor mye potensielt virus trøbbel for MS. Alle MS hatende datanerder i hele verden vil jo da prøve å få virus inn på 360 via nettleseren. Skulle gjerne hatt nettleser på 360 men tror ikke det kommer med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå