head_hunter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Folk maser jo om nettleser hele tiden til Xbox360, så hvorfor ikke noe veldig mange folk bruker nettlesern til? Husk du er ikke hele verden. Gjør de? det kan ikke jeg huske og nettleser på ps3en er jo ubrukelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vel, er en del på selv forumet som har sagt de savner nettleser i 360`en. Jeg er enig i at PS3 sin nettleser er ubrukelig, og at 360 sin ville kanskje blitt værre eller likedan. Eksempel: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=46&view=findpost&p=218609 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ang. Facebook og Twitter: Twitter, Facebook, Last.FM and Xbox 360 Family Settings Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Watchmen ligger nå på zune video " Det er ikke dårlig. Ser ut som dette kan bli veldig bra likevel. De av dere som er på betaen, er utvalget blitt bedre enn det var første dagen? Hvor mange filmer tilgjengelig nå? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 var vel 90, nå er det 106 etter en rask telling Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Noen som vet når de kommer til å pusche ut dette til oss andre? (Som ikke har beta?) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Iceman: Jeg skal egentlig ikke være i Beta, men jeg har fått all tilgang, rart nok. Jeg husker jeg holdt på å signe opp for Beta men noe gikk galt underveis og så gav jeg opp pga jeg måtte legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hmm.. Får ta og sjekke ut dette jeg også da. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 17. november kommer høstoppdateringen =) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leide video med standard kvalitet igår, var faktisk ganske bra kvalitet! Filene varierer bare rundt 1-1.5 GB, men kvaliteten er faktisk overlevende Lenke til kommentar
cfs Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har det vært kjent lenge at Last.FM ikke kommer til Norge? Har gleda meg som f, men så ser jeg saken på dagbladet om denne oppdateringa så sier de at det ikke kommer til norge Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vært kjente lenge det ja. Tror uansett ikke 360 film tjenesten vil slå særlig an her. For få som har 360. Når det kommer til PS3 derimot vil det nok bli stort. Ironisk nok siden sony og ps3 fanboysene har jo mast om bluray i alle år. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 >> Major Nelson posted a tweet about the dashboard update (with facebook, last.fm etc support) that will be released Tuesday: I have to correct myself: When we turn on the new features tomorrow they'll just appear! No need for a system update. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan får man valgt at nylige achievements (og annen info fra Gamertaget) popper opp på facebook? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 det er ikke mulig....... Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det forklarer en del. Men ser at det går via Facebook på PSN. En annen ting: "Xbox Live friend Linker application". Kun jeg som ikke finner denne applikasjonen? Endret 24. november 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Faktisk ikke helt sikker på at jeg har fått denne updaten selv om jeg har vært på LIVE hver dag i 3 uker nå. Nettleseren hvor er den? Må facebook og twitter lastes ned manuelt? Nzune og eller? Dere som har fått updaten, hvilken software versjon står det at dere har? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ingen nettleser, Twitter og Facebook ligger integrert i dashbordet og Zune Marketplace må lastes ned manuelt. Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gjør de? det kan ikke jeg huske og nettleser på ps3en er jo ubrukelig. hovedgrunnen til at jeg kjøpte ps3 var pga nettleseren. så det er ikke så rart de putter inn alle disse tjenestene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sarkasme I presume? Hvis det derimot ikke er det skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare kjøpte en mini-bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå