kewell79 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) TRYKK HER System Update Details What can you look forward to if you're accepted for the preview? Here are some of the new features you'll be able to experience: * Zune: Zune comes to Xbox LIVE with instant-on 1080p HD streaming video on your console, delivering the selection of a video megastore with the convenience of cable. * Facebook: Facebook and Xbox LIVE join forces to connect you with your friends as you interact with the largest entertainment and gaming network on TV. Share real-time status updates with friends from around the globe, and check out photo galleries on the big screen from the comfort of your living room. * Twitter: Read, reply, and post Tweets to Twitter through Xbox LIVE. See what your friends and family are up to, connect to celebrities, learn about news as it happens, and follow online trends. Endret 8. desember 2009 av Kewy Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Weeeee! Dette skal jeg gjøre når jeg kommer hjem! Endret 15. oktober 2009 av nypis Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har meldt meg på Har kommet inn i alle beta før så tror nok jeg blir med nå også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente jeg fikk bekreftelse på at jeg ble med i går, da man har skrivet ned alt informasjon og trykket "submit". Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er så merkelig, jeg får aldri registrert noen gang for siden klikker hele tiden. Skjer hver gang! :S Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mente jeg fikk bekreftelse på at jeg ble med i går, da man har skrivet ned alt informasjon og trykket "submit". Ja, men det må være en feil. Reagerte på det jeg å. Sånn jeg har skjønt det, får man en mail neste uke- hvis man får previewen. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"? Håpar alt dette maset blir 100% valfritt. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"? hahahaha!!! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"? hahaha Du får kjøpe deg DVD spiller da, eller ta å se på sex trek offline Endret 15. oktober 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hehe, men det er eit problem det der. Den der sinnsvakte trangen for å vise og fortelje alle saman til ei kvar tid kva du driv med. Slik eksebisjonisme er ikkje sunt. Det må væra lov å foreta seg ting i det private utan å fortelje folk om det. Noko av det beste som finnes, er til dømes å ta seg ein dag på fjellet, eller i skog og mark - og korkje ha mobil, gameboy, nintendo eller miksmaster med seg. Berre kopla heilt ifrå. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"? Håpar alt dette maset blir 100% valfritt. Priceless... Men har tenkt på det samme. Nekter å tru det blir automatiske oppdateringer mot facebook. Liten vits med egenmelding hvis sjefen ser statusen oppdateres kl 0810 med hvilke spill man spiller. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Liten vits med egenmelding hvis sjefen ser statusen oppdateres kl 0810 med hvilke spill man spiller. haha, stemmer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"? Det blir nok valgfritt, men filmtitler vises ikke i Xbox Live-statusen uansett. "Watching a movie" står det bare. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk gjentatte feil når jeg prøvde å registrere meg med Chrome for Mac, men funket med Firefox (som oftest har vært best på MS-tjenester på OSX for meg). Håper jeg får testet ut dette da. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Survery fullført, venter spent Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Advarsel! Om du har en uatorisert minnebrikke eller harddisk i xboxen så vil denne ikke funke i det hele tatt etter oppdateringen! Ta backup av savegames og profilen på noe offisiellt. MS slutter aldri å ovveraske! http://majornelson.com/archive/2009/10/16/unauthorized-xbox-360-storage-devices.aspx Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Advarsel! Om du har en uatorisert minnebrikke eller harddisk i xboxen så vil denne ikke funke i det hele tatt etter oppdateringen! Ta backup av savegames og profilen på noe offisiellt. MS slutter aldri å ovveraske! http://majornelson.com/archive/2009/10/16/unauthorized-xbox-360-storage-devices.aspx Vil dette også gjelde med eksterne harddisker? Har en ekstern harddisk jeg kobler til xboxen for å se på filmer og høre på musikk jeg har på harddisken via xboxen. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Advarsel! Om du har en uatorisert minnebrikke eller harddisk i xboxen så vil denne ikke funke i det hele tatt etter oppdateringen! Ta backup av savegames og profilen på noe offisiellt. MS slutter aldri å ovveraske! http://majornelson.com/archive/2009/10/16/unauthorized-xbox-360-storage-devices.aspx Vil dette også gjelde med eksterne harddisker? Har en ekstern harddisk jeg kobler til xboxen for å se på filmer og høre på musikk jeg har på harddisken via xboxen. Tror ikke det nei, det er bare "Minnekort for profiler( som http://www.amazon.com/Xbox-360-Max-Memory-Card-2GB/dp/B002BWQMBG/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1255741333&sr=8-3 ) " og egenlagde harddisker som blir vekke. De du kobler til via usb er jo faktisk støttet av MS. Det er derimot ikke 3. parts minnebrikker. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tenkte meg det^^ Ville vært tåpelig hvis det var sånn. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bittert at jeg i skrivende stund venter på en hdd fra ebay da. Velvel, han skreiv jo 'original', blir spennende å se hvor original den er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå