paranoide Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har i alle mine år som tnt 2 bruker installert nye drivere rett over de gamle, og har fortsatt trenden med radeon 9800 kortet mitt. Men etter å ha kikket litt rundt har jeg en mistanke om at dette er skadelig/dumt/etc. Stemmer dette, og i såfall, hvilke problemer skapes når man ikke sletter den gamle driveren før en installerer den nye? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det aller beste er å avinnst gamle drivere. finnes flere program for dette på www.guru3d.com . Når det gjelder Nvidia/Ati drivere så bør disse ikke blandes. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det aller beste er å avinnst gamle drivere. finnes flere program for dette på www.guru3d.com . Når det gjelder Nvidia/Ati drivere så bør disse ikke blandes. Blir vel ATI vs NVIDIA fight inni maskinen din da etter som disse 2 selskapene konkurerer mot hverander, og tviler sterkt på at programmer fra de 2 passer sammen Lenke til kommentar
salomo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Blir vel ATI vs NVIDIA fight inni maskinen din da etter som disse 2 selskapene konkurerer mot hverander, og tviler sterkt på at programmer fra de 2 passer sammen Det var dagens... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hehe, glemte å nevnte det er 2 vidt forskjellige pc`r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå