head_hunter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Syns dere her på forumet at jeg er en fanboy? jeg lurer fordi en "venn" av meg kaller meg det hele tiden, men jeg er uenig at jeg er en xbot. Kanskje halo fanboy men ikke xbox? Dette er kanskje det dummeste emne noensinne men who cares Endret 14. oktober 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 who cares Nettopp. Egentlig synes jeg du kan spørre om kompisen din vil være med meg å leke hest, så kan jeg være hodet og han kan være seg selv. Om man kaller folk fanboys direkte gjør man etter min mening ikke annet enn å bevise at man selv ikke har særlig mer å by på og er nødt til å ga til angrep. Du har andre meninger enn han, men er nok ikke noe mer fanboy enn de fleste. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fanboy? Ikke som jeg har merket, men personangrep er du jævlig god til. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Enig med Bebeluv der... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ikke dra tråden til plasser den ikke hører hjemme nå da folkens. On Topic; Nei, jeg syns ikke du virker som en fanboy, men heller en som liker spill mange andre ikke liker, og også omvendt, slik som de fleste her på forumet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Fanboy? Ikke som jeg har merket, men personangrep er du jævlig god til. En annen ting jeg er god til er å skrive masse feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå