Toman18 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg ville definitivt kjøpt en PS3 Right now i samlingen av spill så har jeg 8 spill som er eksklusive bare til PS3 og ikke til pc osv... Mens på 360en har jeg skarve 4 og venter på Forza Motorsport 3 som mitt 5 eksklusive spill Begge maskinene har gode eksklusive spill, hadde ikke Gears Of War 1 vært så bra som det virkelig er så hadde jeg nok ikke hatt en 360 idag Endret 22. oktober 2009 av Toman Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ikke ta dette som en slem kommentar Toman, men du ville vel anbefalt PS3 til alle og enhver? Uansett hvordan Toman argumenterer dog, så er jeg nok enig i konklusjonen hans. Har du penger, og vet om en del spill som intresserer deg på PS3-siden, er det nokså lite som burde telle mot å skaffe seg en PS3. Denne generasjonens-spillkonsoller spåes en lang levetid, og som sagt; har man penger og lyst har man lov. Edit: Det er dessuten først nå og fremover, at jeg synes PS3 eksklusivene virkelig begynner å ta av, uansett sjanger-intresse. Det er dog min mening. Endret 23. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Edit: Det er dessuten først nå og fremover, at jeg synes PS3 eksklusivene virkelig begynner å ta av, uansett sjanger-intresse. Det er dog min mening. Faktisk enig med deg der, men det skal huskes på at 360 kommer faktisk med noen store spill som har vært under utvikling lenge. Jeg gleder meg spesielt til Alan Wake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå