Gå til innhold

Wipeout HD Complete Pack

Khogn

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg Wipeout HD og sin expansion Fury, og da så jeg på PSN at det var kommet en pakke som samler begge deler. Men har pakken flere ting med seg?

Grunnen for at jeg spør er at:

- Wipeout HD = 139 NOK

- Wipeout Fury = 75 NOK

TOTAL = 214 NOK

mens Wipeout totalpakke = 225 NOK

I en logisk verden hadde fullpakken vært littegrann billigere enn spillene kjøpt hver for seg siden man tar "sjansen" av å kjøpe alt samlet, men det er faktisk motsatt her. I don't get it... :huh:

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UPDATE: Etter litt googling merker jeg at prisen i UK er bare GBP 18,- og hele 25 Euros for de stakkars andre.

Uansett hvilken konvertering man velger har Norge tydeligvis fått feil prising. For hva er vel vitsen å kjøpe fullpakken når det er billigere å kjøpe spillene separat?

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Jepp, stussa også på den der. Nokon i SCEE har tydeligvis fått i seg for mykje maling i det siste. Trine kosta £15,99 i UK-store medan nordmenn må ut med 199,-. Prisinga på PS Store har vore heilt idiotisk i det siste...

Det har vel noe med at pundet er historisk lavt akkurat nå. Tror ikke nødvendigvis de guffer opp prisen i UK av den grunn.

Og la meg legge til: Kjøp spillet, komplett eller pakkevis. Det er noe av det beste du kan bruke penger på i spillverdenen. Legendarisk morsomt.

Lenke til kommentar

Jepp, stussa også på den der. Nokon i SCEE har tydeligvis fått i seg for mykje maling i det siste. Trine kosta £15,99 i UK-store medan nordmenn må ut med 199,-. Prisinga på PS Store har vore heilt idiotisk i det siste...

Det har vel noe med at pundet er historisk lavt akkurat nå. Tror ikke nødvendigvis de guffer opp prisen i UK av den grunn.

Og la meg legge til: Kjøp spillet, komplett eller pakkevis. Det er noe av det beste du kan bruke penger på i spillverdenen. Legendarisk morsomt.

"Regional pricing" er vel noe vi bare må bli vant til selv om det føles urettferdig, men her reagerte jeg først og fremst på at samlepakken var dyrere enn spillene til sammen. Så idiotisk at det er nesten artig...

Jeg skal vise meg enig i det. Av en eller annen grunn likte jeg ikke Wipeout på PSP i det hele tatt men jeg kjøpte likevel PS3-versjonen med Fury. Jeg angrer ikke ett sekund.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...