Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har tenkt på det selv. En spillsjappe plassert litt småstrategisk lett tilgjengelig for mange unge folk må da egentlig dra inn masse penger? Problemet ligger jo i det at man bare er èn liten butikk. Mot gigantiske kjeder som Elkjøp osv. De vil ALLTID ha lavere priser enn den lokale, men egentlig bedre sjappa. Lenke til kommentar
Jere Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Gamestop er en tullete butikk som stjeler penger fra utviklere, de driver aktivt å saboterer for de samme folka som lager spillene de selger. Du er sikkert klar over at utviklere og utgivere tjener mest på solgte spill rett etter release når prisen er høyest? Du er kanskje også klar over at GameStop er en av verdens største spillkjeder, og med sine innbyte/pre-order kampanjer trekker helt sinnsykt mange folk til nye utgivelser, som kanskje heller hadde ventet med å kjøpe spill? De fleste bruktspill som blir solgt er spill som enten er vanskelige å få tak i, eller spill som er utsolgt. BTW, hvor mange av dere har kjøpt spillforsikring? Jeg får alltid lyst til å le når de spør om jeg vil ha det. Jeg vet at hu jenta som står bak kassa vet at det er et idiotisk tilbud, men hun må spørre fordi hun må. Game Protection er glimrende og ikke minst billig for 3 typer mennesker. 1. De som ikke klarer å legge spillene sine tilbake i coveret når de tar det ut av maskinen, og ender med et ødelagt spill. 2. Foreldre med mindre barn, som ofte ødelegger spillene sine. 3. Folk med xbox 360'er som lager laserriper, som butikker ikke dekker. Dersom du ikke tilhører noen av disse gruppene, så trenger du selvfølgelig ikke Game Protection. Men ikke kom her å si at det er dumt å kjøpe Game Protection for 30 kroner for et spill til 600, istedet for å kjøpe et nytt spill til 600 dersom 360'en din ødelegger spillet samme dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Om 360`en din ødelegger spillet ditt får du nytt av Microsoft. Norwegian law. It pwns. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har tenkt på det selv. En spillsjappe plassert litt småstrategisk lett tilgjengelig for mange unge folk må da egentlig dra inn masse penger? Problemet ligger jo i det at man bare er èn liten butikk. Mot gigantiske kjeder som Elkjøp osv. De vil ALLTID ha lavere priser enn den lokale, men egentlig bedre sjappa. Ja det er problemet. MEN en butikk som det vil ha mye bedre utvalg enn f.eks. elkjøp, det vil være en enorm fordel. Etter at jeg begynte å være mer oppmerksom på det så har jeg funnet ut at det er sykt mange som er interessert i retro spill, gjerne fra sin egen barndom. Eller bare se hvor mye gamle spill de får inn og ut på gamestop. Det er et enormt marked der ute. Hvis en slik butikk hadde fått etablert seg hadde det etter min mening gått knirkefritt. Jeg har forresten alltid svart med et stort glis og ristet på hodet når jeg har blitt spurt om Game Protection, aldri skjønt folk som behandler spillene slik at det trengs. Jeg hadde spill da jeg var barn, ingen av dem ble ødelagt. Hvis du ikke klarer å legge et spill i coveret så vet jeg ikke om du greier å spille uansett Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det som er svindel er at du må (måtte) betale 350kr for BF på xbox men når du leverte det inn brukt fikk du under 50kr Endret 30. november 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg hadde spill da jeg var barn, ingen av dem ble ødelagt. Hvis du ikke klarer å legge et spill i coveret så vet jeg ikke om du greier å spille uansett Skjønner ikke hvordan folk klarer å ripe opp spill og filmer som såpass mange virker å gjøre. Altså, jeg skjønner hvordan de KAN ødelegge et spill eller en film, men jeg skjønner ikke hvor lat folk må være som ikke gidder å legge spillet forsiktig tilbake i coveret. Det som er svindel er at du må (måtte) betale 350kr for BF på xbox men når du leverte det inn brukt fikk du under 50kr Det er bare sånn det er, Gamestop bestemmer selv hvor mye de vil betale for et spill (bl.a. betyr det mye hvor mange eksemplarer av det spillet de har inne). Liker man det ikke får man heller selge spillet privat. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg vill heller ha et spill i samlingen min som jeg sjeldent spiller enn 50kr i lommeboken som blir brukt på drit dagen etter- Endret 30. november 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vill heller ha et spill i samlingen min som jeg sjeldent spiller enn 50kr i lommeboken som blir brukt på drit dagen etter- Enig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gamestop sa at jeg måtte ringe sony,å be dem gi meg en kode. De sa at vi ikke kunne gi deg noe tilbake,jeg har sett flere folk som ikke er fornøyd med gamestop sitt støtte. Sorry for at jeg skrev litt med sinne,men jeg syns at når folk betaler for ting skal de få det DE har betalt for Er du perfekt? Nei, ingen er perfekt. Feil forekommer faktisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er helt enig med dere om akkurat det, jeg bare påpekte at Gamestop er i sin fulle rett når de sier at de ikke vil kjøpe BF for mer enn 50 kr. Jeg selger jo ikke spill en gang, og det vil jeg nok aldri komme til å gjøre med mindre jeg kommer i en ganske alvorlig økonomisk krise. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er helt enig med dere om akkurat det, jeg bare påpekte at Gamestop er i sin fulle rett når de sier at de ikke vil kjøpe BF for mer enn 50 kr. Jeg selger jo ikke spill en gang, og det vil jeg nok aldri komme til å gjøre med mindre jeg kommer i en ganske alvorlig økonomisk krise. Helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå