Joachim_F Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Remedy har bekreftet at de jobber med å oppgradere klassiske Death Rally. Les hele saken Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 dette var VIRKELIG gode nyheter Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kult! Nå trenger folket også en skikkelig remake av Carmageddon siden forsøket ("Clutch") ikke var like godt som forventet. Lenke til kommentar
rzr_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Remedy teamet jobber ikke med Death Rally. For øyeblikket er alt fokus rettet mot å Alan Wake. Dette er et hobbyprosjekt gjort utenfor selskapet av en meget talentfull programerer. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kult Husker jeg spilte det mye for en del år tilbake. Hadde vært moro å prøvd det igjen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Dette var gode nyheter ja. Ved siden av Super Sprint er dette mitt favoritt ovenfra og ned-bilspill. Håper man beholder den gode spillbarheten og ikke kludrer det til for mye. 'Don't fix what ain't broken' osv. Har god minner fra sharewareversjonen av Death Rally. Det var faktisk mulig å komme langt opp på poenglista og utfordreren som ventet på førsteplass var selveste Duke Nukem. Med en god blanding dyktighet, flaks og strategisk plasserte landminer er du sikret mange morsomme timer. (Hey, det rimte) Endret 14. oktober 2009 av Spaz Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Husker jeg kom på førsteplass i shareware versjonen, men du kommer aldri til siste bossen, som i fullversjonen. Spillte det senest i våres. Konge spill!! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kult! Nå trenger folket også en skikkelig remake av Carmageddon siden forsøket ("Clutch") ikke var like godt som forventet. Dust, du skrev AKKURAT det jeg hadde tenkt å skrive!! Hehe! Dette er en av de beste nyhetene jeg har hørt på lenge!! De gamle spilla er fortsatt eldst (og best).. Husker spillet fort ble kjedelig ved bruk av koden "drool" da! Endret 15. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå