mcgroven Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Allerede nå kan du skape din helt. Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøvde figurmakeren i går kveld og kan ikke si at jeg ble alt for imponert. Forskjellen fra Oblivion/Fallout og tilsvarende spill er minimal (med unntak av at du ikke får forandre nedre ansiktstrekk om du vil ha skjegg). Jeg forstår heller ikke poenget med masse slidere når det i enkelte tilfeller knapt er synlig forskjell på max/min-innstillingene. Det er selvsagt fullt mulig å lage greie ansikter, selv det er fryktelig lett å falle ut i Uncanny Valley. Slik sett foretrekker jeg faktisk figurmakeren i Mount & Blade, den er ganske enkel og gir enkle resultat, noe som gjør at ansiktene blir mer troverdige (ser mindre ut som klamme voksfigurer eller lik). Hvorfor ikke forenkle ansiktene noe, og heller la oss forandre kroppsfasong? Mesteparten av tiden i spillet vil man jo ikke se ansiktet på figuren sin uansett. Det som derimot er interessant med figurmakeren er at man får et lite innblikk i hvordan skillsystemet er. For min del så ser det ut som en variant av systemet som ble brukt i KotOR (homebrew d20). Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal lastes ned og prøves så fort jeg kommer hjem. Gleder meg til Dragon Age, så håper dette slukker tørsten littegranne hvertfall Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Synes denne var bra, og det virker som det er svært lett og lage bra fjes, da de fleste jeg har sett så langt har vært bra. Ble også svært fornøyd med mine egne, som du kan se her. Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Må lage en char da. Stilig at man kan følge med på sin egen og andre chars online. Både utseende, gear, atributes, skills etc. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det noen som vet om det blir noe tilsvarende på konsollversjonene? Eller blir det en "mindre" versjon? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ganske så blodig. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ganske så blodig. Hmm, hvordan mekka du level og gear ? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ganske så blodig. Hmm, hvordan mekka du level og gear ? Gjett... Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ganske så blodig. Hmm, hvordan mekka du level og gear ? Gjett... vel, hvis han har spillet så passer det jo ikke helt inn med en artikel om character creator'n Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg anmelder det for Gamer, og siden jeg er logget inn hele tiden mens jeg spiller er den ene fyren lastet opp automagisk. Så kan dere se hvordan en skikkelig tøffing ser ut! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan du si noe om hvor lenge det er til vi får se anmeldelsen? B) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det blir nok ikke før i november, men mer kan jeg ikke avsløre. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg venter heller Selvom jeg kommer nok til å bruke 1-2 timer på å bestemme meg hvem jeg skal gå for. Ohh damn, it is mass effect all over again Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg venter til jeg får spillet Gleder meg til å sette i en time eller to bare å lage karakteren min ^^ Lenke til kommentar
Deus101 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette hadde vært gøyere hadde det vært like kompleks og inspirerende som Baldurs gate rollebyggern eller neverwinter nights. BAH! alt skal dummes ned. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva er det som er mindre komplekst? At du har flere alternativer til hvordan du skal se ut? At du har 3 klasser i stede for 342 omtrent like klasser med forskjellige navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå