VEH_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Naumachia: Space Warfare byr på kriging i verdensrommet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner det ble litt trangt i buksene da jeg så traileren. Det blir neppe en arvtager for Freespace 2, men kanskje noe i nærheten? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dette så jo virkelig bra ut. Skal i alle fall teste en demo om det kommer. Lenke til kommentar
vlanitak Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser fett ut, kanskje dette endelig blir den som kan ta over for Freelancer? (er ikke freespace 2 bare Singelplayer? kan da vel engentlig ikke si at dette er i nærheten av å ta over for FS2 da siden dette blir Multiplayer basert først og fremst.) Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 JAAAAAAAAA! Er så klar for litt joystick action! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser fett ut, kanskje dette endelig blir den som kan ta over for Freelancer? (er ikke freespace 2 bare Singelplayer? kan da vel engentlig ikke si at dette er i nærheten av å ta over for FS2 da siden dette blir Multiplayer basert først og fremst.) FS2 var multiplayer det også, men jeg trodde det var singleplayer i dette spillet også =( Anyway, det høres ganske fett ut. Har ingen joystick med USB port though... Lenke til kommentar
Xenu_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 :o Aner jeg et rom-spill som ikke får Newton til å spinne i graven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå