Gå til innhold

Nytt strømadapter til 360 Core

PaulKemp

Anbefalte innlegg

Yes, har fått kjøpt en core latterlig billig, men uten strømforsyning. Har derfor kjøpt en på ebay, men selleren mener den IKKE kommer til å virke i norge. I og med det er en 360 Core, den første typen, vet jeg jeg trenger et adapter som tar 203w. Kabelen inn i stikkontakten er ikke noe problem, den har jeg.

Microsoft XBOX 360 Power Supply AC adapter 203W

Features:

• Model:DPSN-168CB-1 A
  • Rev: 00
  • Input AC: 100-127V~5A,47-63Hz
  • Output DC:203W MAX.
  • 12V--16.5A(16.5A),5Vsb---1A

Hovedproblemet er at jeg ikke skjønner så mye mer enn at jeg skal ha noe som det står 203w på.

Hvis noen vet hva jeg trenger, gi meg innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne straumforsyninga er kun for 110V (Input AC) ut i frå dei spesifikasjonane som står der, som er grunnen til at den ikkje vil fungere i Noreg. Ikkje utan ein transformator i alle fall. Det kan du i såfall få kjøpt på Biltema eller Clas Ohlson, men då er det kanskje billigare å berre kjøpe ei europeisk straumforsyning?

Det kan jo vere den faktisk er universell (mao, støttar 110 V OG 230 V), men det veit eg ikkje. Som sagt, spesifikasjonane antydar at den ikkje er universell.

Edit: What 530xd said ^_^

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Tror du har lest første innlegget litt for kjapt. Jeg har en Norsk 360 Core som jeg fikk kjøpt for 2 kr uten strømforsyning. Det er derfor jeg ikke kan bruke den på 110v som jeg opprinnelig hadde bestillt.

Sliter med å finne 220v billig nok på ebay og å finne norske butikker som selger en strømforsyning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...