Snurreleif Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Samme score som Uncharted 2, det vil si spillet må være legendarisk og historiebøkene må bli skrevet om. Du er bare såååå forrige uke azz. Jeg regner med at du nå blir å se i hver eneste anmeldelse fremover med slike usaklige kommentarer? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Pløyde igjennom demoen nå, aaaawesome! Hvis den sier noe som helst om fullversjonen, gleder jeg meg som en unge. Har aldri vært noe særlig til metalhead, men dette traff meg midt i hjertet. Elsket Psychonauts, og digger Tim Schafers arbeid generelt, så skammer meg litt for at jeg egentlig hadde tenkt å la denne tittelen passere. Snurreleif: Don't feed the troll. Ser ut som det er en håndfull små barn som ikke klarer å begrave nerdragen etter UC2-"skandalen", og dermed føler det på sin plass å besudle kommentarfeltet til enhver spillanmeldelse gamer.no kommer med i etterkant. Enn hvor hardt det måtte være, er nok /ignore det beste våpenet mot disse små trollene, så er det jo lov å håpe at moderatorene snart kommer på banen hvis det fortsetter(hint, hint). Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flott anmeldelse! Jeg har forhåndsbestilt det, selv om jeg har vært skeptisk, så dette var betryggende. Gleder meg veldig, problemet blir bare å få tid til å spille det, har som vanlig mange andre spill liggende nå som jeg må gjennom også. Lenke til kommentar
Siege_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det burde fått minst karakteren 8 og det burde ikke være skrevet på nynorsk. Når jeg så at det var 2 sider gadd jeg ikke lese mere. Gamer bør få seg noen skikkelige anmeldere som kan skrive. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg ser frem til en evt. begrunnelse av meningene dine Siege. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Var vel et forsøk på humor ;P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja jeg håper da inderlig det. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Håper man kan velge bort sanger i spillet. Dimmu er en ødeleggende faktor for min del =P Håper du tuller? Å velge bort Progenies of the Great Apocalypse er blasfemi, I tell yah!!! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er poenget med disse tallkarakterene som etterfulges av hver anmeldelse? Kan noen være så vennlig og forklare meg hensikten? I mine øyne så virker karakterene ganske tilfeldig og man kan lese to totalt ulike tekster hvor et spill får slakt og man blir nærmest frarådet til å kjøpe det og det andre får delvis ros og man blir rådet til å kjøpe det. Begge spill får 7/10 og når samme person står bak begge anmeldelser så bør det nesten ringe en bjelle en eller annen plass. Gitt at folk bruker anmeldelser som vurderingsfaktor når de skal kjøpe et spill. Burde det ikke da være slik at det er innholdet i selve anmeldelsen som burde være avgjørende og ikke det dumme tallet? Leser jo stadig vekk om tullinger som skriver "Huff, får spillet kun karakter X, nei da blir det ikke kjøp av dette spillet". Burde ikke gamer.no ta ansvar og droppe tallkarakterene og på den måten hjelpe alle disse ignorante menneskene til å ta bedre avgjørelser? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er poenget med disse tallkarakterene som etterfulges av hver anmeldelse? Kan noen være så vennlig og forklare meg hensikten? I mine øyne så virker karakterene ganske tilfeldig og man kan lese to totalt ulike tekster hvor et spill får slakt og man blir nærmest frarådet til å kjøpe det og det andre får delvis ros og man blir rådet til å kjøpe det. Begge spill får 7/10 og når samme person står bak begge anmeldelser så bør det nesten ringe en bjelle en eller annen plass. Gitt at folk bruker anmeldelser som vurderingsfaktor når de skal kjøpe et spill. Burde det ikke da være slik at det er innholdet i selve anmeldelsen som burde være avgjørende og ikke det dumme tallet? Leser jo stadig vekk om tullinger som skriver "Huff, får spillet kun karakter X, nei da blir det ikke kjøp av dette spillet". Burde ikke gamer.no ta ansvar og droppe tallkarakterene og på den måten hjelpe alle disse ignorante menneskene til å ta bedre avgjørelser? Nei, nå er det på tide at folk begynner å tenke selv. Den trenden med at alt skal serveres på sølvfat å lagt i fanget har gått for langt for å si det veldig fint. Synd at dagens samfunn tilrettelegger for at folk skal bli blottet for sunn fornuft. De som gjør seg opp en egen mening om ting og gjør egne valg virker å være en døende art. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ikke metal nok, jeg tar bare ca 50% av referansene. Kjenner igjen et albumcover her og der, men det er mye jeg vet er en referanse til noe, men ikke hva det er Bortsett fra det, brutalt bra spill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Spilte med en kompis idag, og det var et morsomt spill. Fortjener karakteren det fikk. Det gjør ikke noe nytt ut av seg, men er heller er kose-spill med mye god humor. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Et gøyalt spill med mye sjarme og unik stil. Digg å høre metal man vokste opp med på 70-80 tallet også, meget sjelden opplevelse i denne bransjen. Merket at jeg gjennoppdaget noen gamle vinyl titler. Men det blir fort ensformig eg repetitivt selv om det har en drivende historie med morsomme karakterer, og det ble til at jeg gikk lei etter et par timer og føler jeg har vesentlig mer lyst til å spille Uncharted 2 som jeg også har. Absolutt underholdende, men ikke noe must. Faktisk mulig jeg bruker det som et byttespill på Gamestop etterhvert (dog noe usikker siden det har mye sjarm og god gammel metal). Endret 16. oktober 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Bestemte meg for teste demoen først i går, siden jeg allerede hadde forhåndsdømt spillet uten å prøve det *please punch me* Det var utrolig morsomt! Dette skal jeg kjøpe (siden Uncharted 2 er jeg ferdig med) Bestemte meg nettopp for å høre musikken litt, så jeg fant soundtracklisten på wiki og fyrte opp spotify, de hadde ca 80% av sangene Brutal Legends Soundtrack Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Håper du tuller? Å velge bort Progenies of the Great Apocalypse er blasfemi, I tell yah!!! Hvorfor skulle jeg tulle? Foretrekker bare skikkelig musikk, ikke "fjortissvartmetall" (Cradle er også en u-ting) Spillet er det beste jeg har spilt i år ^^ Endret 21. oktober 2009 av Skauher Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Håper du tuller? Å velge bort Progenies of the Great Apocalypse er blasfemi, I tell yah!!! Hvorfor skulle jeg tulle? Foretrekker bare skikkelig musikk, ikke "fjortissvartmetall" (Cradle er også en u-ting) Spillet er det beste jeg har spilt i år ^^ For det første var innlegget litt humoristisk ment. Folk har foskjellig smak osv. Fjortissvartmetall? Da lurer jeg på hvor alle fjortissene gjemte seg når jeg var på Dimmu konsert i sommer.. Jeg har egentlig forferdelig sterke meninger mot å stemple diverse metal sjangre som fjortiss ditt of fjortiss datt, men det hører ikke hjemme i denne tråden On-Topic: Så langt har dette vært et enormt kult spill, er rimelig enig med anmelder sett bort ifra den Blodfan av sjangern (Metal) jeg er, så hadde jeg nok knallet til med 8/10 basert på personlig opplevelse av spillet Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Det nye er kommersielt/sellout. Derav lettere for fjortisene å like. (Kall meg gjerne elitist. Jeg vet jeg har rett =P) Jeg ville personlig gitt spillet 9 av 10 på grunn av ren spillglede! (Ophelia er forresten prikk lik madammen :o) Endret 22. oktober 2009 av Skauher Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (Ophelia er forresten prikk lik madammen :o) I så fall burde du fôre henne oftere. Kjøpte spillet i går, og så på mens kjæresten spilte. Lawd, så mye vanvittig humor og fantastiske, harry metal-referanser. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hehe, ho er ganske så tynn ja, men ikke på en usunn måte ^^ =P (MIDJE!) Elsker spillet. Fantastisk historie ^^ Endret 25. oktober 2009 av Skauher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå