Gå til innhold

Noen som har det transfer kittet?

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send en PM til LordShaft (ja, jeg horer deg ut Lady) og spør om hans. Jeg sendte tross alt mitt til han så han kunne få gjort dette så jeg vet iallefall at han har det. Og ikke betal han en hundrings heller, da han fikk mitt gratis. Kanskje betale frakt da :p

Eneste haken er at du som mottaker forplikter deg til å sende det videre til andre som skulle trenge.

Lenke til kommentar

Send en PM til LordShaft (ja, jeg horer deg ut Lady) og spør om hans. Jeg sendte tross alt mitt til han så han kunne få gjort dette så jeg vet iallefall at han har det. Og ikke betal han en hundrings heller, da han fikk mitt gratis. Kanskje betale frakt da :p

Eneste haken er at du som mottaker forplikter deg til å sende det videre til andre som skulle trenge.

Hehe! Jeg bor noen meter fra Lord Shaft. Har ham på vennelisten på Xbox Live. Pussig.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar

Jeg har nok flyttet litt lengre unna MixMaster, men bodde bare ett steinkast unna før! Men kittet er sendt videre til MixMaster (free of charge) selvfølgelig... Så når han er ferdig med det, er han ansvarlig for å sende til neste person som skulle ha behov for det ;-)

Det ble postet i går kveld, usikker på om du har fått det i dag, men uansett så er det på vei!

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt evig takksam om jeg fikk bli en del av denne transfer-kit-ringen :) Har nemlig en 250gb mw2-box som bare står og samler støv :(

Send meg en pm med kontonummer, så sender jeg adresse og overfører fraktkostnader!

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt evig takksam om jeg fikk bli en del av denne transfer-kit-ringen :) Har nemlig en 250gb mw2-box som bare står og samler støv :(

Send meg en pm med kontonummer, så sender jeg adresse og overfører fraktkostnader!

du må nyeste versjon av transfer kittet, så hvorfor ikke ringe microsoft siden du har en elite med serienummer.

Det koster ca 110kr inkl porto rett i postkassa.

Lenke til kommentar

Jeg har et 002 kit hvis noen sender meg en konvolutt med en bobleplast konvolutt

inni ferdig med frimerke og returadresse til deg så sender jeg kittet.

Vet ikke helt hva det veier men du får jo smartpost bobleplast konvolutter som er fri vekt på.

Jeg har ingen mulighet til å gå på et postkontor og ordne dette men hvis noen sender så

kan jeg bare la det gå med posten på jobb.

Lenke til kommentar

Ok, noen kjappe spørsmål før jeg bytter min premium mot en Elite.

Hvor mye av savegames osv vil flyttes over ved bruk av dette kitet? Risikerer jeg at jeg mister en hel haug? Nedlastet ting er jo selvfølgelig ikke noe problem siden det kan bare lastes ned igjen, men er svært beskymret for savegames. Noen som vil dele sine erfaringer?

Men melder min interesse vis noen har 20Gb til 120Gb settet liggene. Sender selvfølgelig videre når jeg er ferdig! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det ble aldri nevnt for meg i telefonen, men det kan godt tenkes at det ble sagt, som Lakus sier, fordi de selvfølgelig vil selge mest mulig selv.

Satt ikke mer en 20 min i telefonen for å få bestilt denne domme kabelen! Ble nesten litt satt ut. Kan vist og gå opp mot 15 virkedager før jeg får den. Noen som har noe erfaring om leveringtid eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...