MixTheMaster Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg gir en hundrings til den som sender meg CDen fra 20 til 120gb kitet. Send pm. Jeg sender den selvsagt tilbake etterpå. Endret 4. januar 2010 av MixTheMaster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Send en PM til LordShaft (ja, jeg horer deg ut Lady) og spør om hans. Jeg sendte tross alt mitt til han så han kunne få gjort dette så jeg vet iallefall at han har det. Og ikke betal han en hundrings heller, da han fikk mitt gratis. Kanskje betale frakt da Eneste haken er at du som mottaker forplikter deg til å sende det videre til andre som skulle trenge. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 blir hdd'en man overfører filene til formatert? Er iallefall det jeg har fått inntrykk av, hvis ikke, så vil jeg veldig gjerne låne den selv når den blir ledig =) Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Send en PM til LordShaft (ja, jeg horer deg ut Lady) og spør om hans. Jeg sendte tross alt mitt til han så han kunne få gjort dette så jeg vet iallefall at han har det. Og ikke betal han en hundrings heller, da han fikk mitt gratis. Kanskje betale frakt da Eneste haken er at du som mottaker forplikter deg til å sende det videre til andre som skulle trenge. Hehe! Jeg bor noen meter fra Lord Shaft. Har ham på vennelisten på Xbox Live. Pussig. Endret 5. januar 2010 av MixTheMaster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, verden er ikke stor Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm, noen som vet om vi som sendte inn skjemaet (like før det ble fjernet) får kit'et? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har nok flyttet litt lengre unna MixMaster, men bodde bare ett steinkast unna før! Men kittet er sendt videre til MixMaster (free of charge) selvfølgelig... Så når han er ferdig med det, er han ansvarlig for å sende til neste person som skulle ha behov for det ;-) Det ble postet i går kveld, usikker på om du har fått det i dag, men uansett så er det på vei! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde blitt evig takksam om jeg fikk bli en del av denne transfer-kit-ringen Har nemlig en 250gb mw2-box som bare står og samler støv Send meg en pm med kontonummer, så sender jeg adresse og overfører fraktkostnader! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde blitt evig takksam om jeg fikk bli en del av denne transfer-kit-ringen Har nemlig en 250gb mw2-box som bare står og samler støv Send meg en pm med kontonummer, så sender jeg adresse og overfører fraktkostnader! du må nyeste versjon av transfer kittet, så hvorfor ikke ringe microsoft siden du har en elite med serienummer. Det koster ca 110kr inkl porto rett i postkassa. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ah, da misforstod jeg.. =) Får ringe de på mandag da.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 v001 og v002 = 20 til 120gb v003 = 20gb til 60gb (ikke helt sikker) v004 = 20/60/120gb til 250gb Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har et 002 kit hvis noen sender meg en konvolutt med en bobleplast konvolutt inni ferdig med frimerke og returadresse til deg så sender jeg kittet. Vet ikke helt hva det veier men du får jo smartpost bobleplast konvolutter som er fri vekt på. Jeg har ingen mulighet til å gå på et postkontor og ordne dette men hvis noen sender så kan jeg bare la det gå med posten på jobb. Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er klar til å videresende transfer kitet. Hvis du trenger å overføre fra 20 til 120 gb, så sleng over en pm med adressen din. Husk at 120gb HDDen vil bli formatert før man kan overføre. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ouch det var det jeg fryktet. da ser det ut som at en memory unit er veien og gå for meg.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har for øvrig fåt mitt transfer kit fra MS og brukt det idag - så hvis noen andre trenger et er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ok, noen kjappe spørsmål før jeg bytter min premium mot en Elite. Hvor mye av savegames osv vil flyttes over ved bruk av dette kitet? Risikerer jeg at jeg mister en hel haug? Nedlastet ting er jo selvfølgelig ikke noe problem siden det kan bare lastes ned igjen, men er svært beskymret for savegames. Noen som vil dele sine erfaringer? Men melder min interesse vis noen har 20Gb til 120Gb settet liggene. Sender selvfølgelig videre når jeg er ferdig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ok du bruker transferkittet vil du overføre alt til den nye harddisken. Saver, demoer, videoer, DLC, innstallerte spill, profiler og alt annet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ringte Microsoft for noen minutter siden og de sa at transfer kittet var til engangsbruk, og at det ikke gikk ann å bruke det flere ganger. Høres ikke det ffeil ut :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er bare Microsoft som enten har evneveike personer som plukker opp telefonene, eller at de rett og slett ikke ønsker at folk skal sende de rundt til hverandre. De fungerer helt solid flere ganger. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det ble aldri nevnt for meg i telefonen, men det kan godt tenkes at det ble sagt, som Lakus sier, fordi de selvfølgelig vil selge mest mulig selv. Satt ikke mer en 20 min i telefonen for å få bestilt denne domme kabelen! Ble nesten litt satt ut. Kan vist og gå opp mot 15 virkedager før jeg får den. Noen som har noe erfaring om leveringtid eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå