Cic3ro Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det noen i Tromsø som har et transferkit jeg kan få låne i en dag eller to? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det noen i Tromsø som har et transferkit jeg kan få låne i en dag eller to? hvis du skal overføre fra 20gb til 120gb så har jeg det. (v002) jeg er ikke hjemme før 17 des. men jeg kan godt sende det til deg da.(hvis du sender det tilbake da) Lenke til kommentar
Cic3ro Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det noen i Tromsø som har et transferkit jeg kan få låne i en dag eller to? hvis du skal overføre fra 20gb til 120gb så har jeg det. (v002) jeg er ikke hjemme før 17 des. men jeg kan godt sende det til deg da.(hvis du sender det tilbake da) Må overføre fra 20gb til 250gb. Noen som vet om transferkit'et (V002) vil fungere? Dersom det fungerer og jeg får låne ditt kit, vil jeg selvfølgelig sende det i retur Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 det vil ikke virke. du må sikkert ha v004. eller v003 hvis noen kan si om det virker. Lenke til kommentar
Cic3ro Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Takk for svar Har bestilt transferkit fra MS, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg holder på å overføre til min 120 giga nå, å det var ikke så mange giga'ene jeg hadde lagret på den gamle, men fy faen, at det skal ta 1 time, er helt på blåbærtur! Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det noen i Drammen som har en transfer kit å låne meg ? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takk for svar Har bestilt transferkit fra MS, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet! Hvordan bestilte du? Jeg er også i drammensområdet hvis noen har å låne bort =D 20 til 250 gb Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvor bestiller man dette? Pris? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 xbox support: rundt 110kr. du må serial nummer Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kosta ingen verdens ting for meg. Hmm, vet ikke om fattern betalte når han sendte brevet jeg, men det skal nå være gratis? Vel å merke så er det 2 måter å bestille på: Ringe eller sende inn et skjema i posten. Jeg gjorde sistnevnte. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kosta ingen verdens ting for meg. Hmm, vet ikke om fattern betalte når han sendte brevet jeg, men det skal nå være gratis? Vel å merke så er det 2 måter å bestille på: Ringe eller sende inn et skjema i posten. Jeg gjorde sistnevnte. skjemaet er borte fra microsoft sine sider og ja det har skjedd nå i det siste. jeg ringte dem den 23 dec. Lenke til kommentar
INAKTIV123 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal selge Xboxen min, og lurer på om noen kunne lånt meg dette transferkittet et par ukers tid (evnt mindre)? Kan sende en ferdigfrankert konvolutt, send adresse på PM Lenke til kommentar
Tudamnhot Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Trodde man bare kunne bruke det settet en gang jeg, og da ville det ikke fungere mer. det jeg fikk høre av ms ihvertfall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor skulle Microsoft lage noe som kun kan bruke en gang? Det ville vært tidenes dårligste businessplan. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Trodde man bare kunne bruke det settet en gang jeg, og da ville det ikke fungere mer. det jeg fikk høre av ms ihvertfall jeg så engang en james bond film og da hadde han slik en pcunit-dings som brant opp etter at han fikk videomeldinga. Det kan være at microsoft har kopiert patenten på det? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor skulle Microsoft lage noe som kun kan bruke en gang? Det ville vært tidenes dårligste businessplan. Strengt tatt veldig genialt OM folk hadde godtatt det og det faktisk koster penger Men siden det angivelig er gratis er jeg enig at det er en svært idiotisk businessplan. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) transfer kittet koster forresten 110kr ca og du må ringe inn til microsoft med serial på xbox elite for å få det. skjemaet som var på sidene dems er borte. http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemuse/xbox360/console/datamigration-usingyourelite.htm Endret 2. januar 2010 av 530xd Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg ringte MS og fikk ikke en gang kjøpe transfer kitet. Så nå sitter jeg igjen med en 120 gig HDD, en datakabel, og ingen måte å overføre fra min gamle HDD. Endret 4. januar 2010 av MixTheMaster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Prøv og ring en gang til for sånn skal det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå