lonnj89 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Morn godtfolk! Har nettopp bestilt meg en ny disk fra eBay. (120GB'n) Men mangler jo selvfølgelig det kittet man trenger for å føre over filene. Er det noen som har dette og vil sende det til meg? Jeg betaler frakt osv. Samt det er ikke noe problem å sende det tilbake hvis det er ønskelig Ta kontakt på PM hvis du har et og vil sende! (Hvis du får til å sende PM da... grunnet ™ i navnet) (Til mod: Er den feilplassert så flytt den, strider det med retningslinjene så steng den.) Lenke til kommentar
Bjonen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Morn godtfolk! Har nettopp bestilt meg en ny disk fra eBay. (120GB'n) Men mangler jo selvfølgelig det kittet man trenger for å føre over filene. Er det noen som har dette og vil sende det til meg? Jeg betaler frakt osv. Samt det er ikke noe problem å sende det tilbake hvis det er ønskelig Ta kontakt på PM hvis du har et og vil sende! (Hvis du får til å sende PM da... grunnet ™ i navnet) (Til mod: Er den feilplassert så flytt den, strider det med retningslinjene så steng den.) Jeg har akkurat bestillt det fra microsoft som sender det gratis. Bare ring microsoft norge. Kostet meg ikke en krone annet enn tellerskritt. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har akkurat bestillt det fra microsoft som sender det gratis. Bare ring microsoft norge. Kostet meg ikke en krone annet enn tellerskritt. Spør de om serienummer eller noe liknende, eller holder det når du sier at du har kjøpt ny harddisk? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ble i hvert fall henvist til /MigrationorderformincludingEuropewithfax_NO.pdf, så jeg fikk ikke bestillt noe over tlf. Det kan jo godt hende du møter en snillere kundekonsulent som lar deg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm... Ingen som har det og vil sende det? Det virker som man må ha kjøpt elite for å få det kittet sendt gratis. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm... Ingen som har det og vil sende det? Det virker som man må ha kjøpt elite for å få det kittet sendt gratis. kan sende mitt den 23 oct.(kommer hjem fra jobb) men du må sende det tilbake..... for 250gb er snart på vei og jeg er lei av å slette..... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm... Ingen som har det og vil sende det? Det virker som man må ha kjøpt elite for å få det kittet sendt gratis. kan sende mitt den 23 oct.(kommer hjem fra jobb) men du må sende det tilbake..... for 250gb er snart på vei og jeg er lei av å slette..... Det er ikke noe problem Sender adresse osv på PM. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemuse/xbox360/console/datamigration.htm oppskriften når du har fått kittet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Aha. Takker for det Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Slenger meg på her. Noen som har et transfer kit å låne bort? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tillater meg å gi denne tråden en bump. Akkurat kjøpt MW2 bundelen og trenger et transfer kit for å overføre fra 120 GB til 250 GB harddisken. Har et fra før av, men det er tydeligvis for gammelt. I følge denne tråden så må versjonnummeret slutte på -03 eller -04 og det jeg har er -01. Så noen som er villig til å låne meg et transfer kit som er nytt nok? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) ugh. På mitt står det 002 men fyll ut skjemaet på xbox.com og de sender deg et nytt gratis. tar en stund da.... Endret 18. november 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ringte opp til dem i dag og fikk fiksa det over telefonen. Fikk en mail senere om at det var bestilt og at jeg får det i løpet av 7-10 dager^^ Men tenkte jo jeg kunne prøve her først Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra du har sendt inn bestillingsskjemaet til du faktisk får overføringskabelen? Føler jeg har ventet ukesvis nå Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tok et par uker før min kom. Patience, young padawan Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men får man en sånn kabel hvis man fyller ut skjemaet uten Elite serienr? Har bare kjøpt harddisk løs på Ebay til min pro konsoll.. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm, hvis det er situasjonen ville jeg ikke vedda noe på at du får den. Ring heller inn og forklar situasjonen, da sender de deg sikkert en Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har et sett tilovers men det er jo stress å sende det, om noen sender meg en ferdigfrankert konvolutt med adresse så skal jeg sende det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tok et par uker før min kom. Patience, young padawan Lite tålmodighet igjen nå i julestria Spesielt når jeg absolutt må/vil ha den før Shadow Complex blir Deal of the Week. Fikk du forresten noen mail fra MS om at de hadde mottatt forespørselen din, eller dukket ledningen bare opp i postkassen en dag? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dukket bare opp, etter 3 måneder hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå