Fastlane- Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Når jeg legger inn drivere for hovedkortet og drivere til S-ATA harddisken, så får jeg en advarsel om at innstallasjonen burde avsluttes ellers windows kan skades senere eller no... Seinere når jeg spiller eller åpner media player får jeg opp en blåskjerm før windows restarter pc'en. Har prøvd å formatere flere ganger. Høres dette ut som et hardware problem eller burde service pack til XP installeres? Har WinXP noen særlig støtte for S-ATA drivere i det hele tatt siden det er nytt? Spesifikasjoner under Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det hjelper ikke å innstalere sp1! Har det samme problemet jeg med sp1 innstalert... Du kunne jo latt være med og innstalere driverne til hovedkortet (dumt du mister mange nyttige funksjoner) og harddisken (du kan risikere at harddsiken ikke fungerer) Eller du kan bare leve videre med blå skjermen Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Du bør helt klart innstalere service pack1. Det er med mange oppdateringer som kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
exchange Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 xp kan du bruke rollback av drivere slik at du kommer tilbake til pre blue screen status., start opp i safe mode, inn i computer managment, device manager.. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 sliter med et lignede problem. Det skal være mulig å få blue screen til å bli stående slik at man kan lese den før man restarter. Noen som hvet hvordan det gjøres?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå