Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tittel sier vel det meste. Har opplevd at PS3en har hengt seg etter litt spilling i både FUEL og FIFA10. Er rimelig sikker på at det kun har skjedd når jeg har spilt online. Er PS3en kaputt (delivs i hvert fall). Burde jeg kontakte Sony? Passer i hvert fall sykt dårlig siden laptopen muligens må inn på rep den óg. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den siste oppdateringen i Home har skapt problemer for mange. Slett og re-installer Home. Det hjalp for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Den siste oppdateringen i Home har skapt problemer for mange. Slett og re-installer Home. Det hjalp for meg i hvertfall. Ok, skal prøve det. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har skjedd det samme med meg også Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Har skjedd det samme med meg også Det funket å avinstallere Home, og installere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå