Gå til innhold

Mangler forumet en underkategori?

Anbefalte innlegg

Jeg har i den senere tiden lagt merke til (mest fordi det er denne kategorien jeg er mest aktiv i) at "Generell spilldiskusjon" ikke angår så mye generell spilldiskusjon som det angår spill som kommer på PC og konsoll.

For meg betyr "generell spilldiskusjon" diskusjoner av emner som "Er fps best på PC eller konsoll?", "Hva mener du er årets spill?", "Hvor handler dere spill" og ikke diskusjoner rundt enkeltspill som havner utenfor både PC-delen og konsolldelen av forumet, for eksempel Team Fortress 2, Call of Duty: Modern Warfare 2 og Left 4 Dead.

Undertittelen er riktignok "Spørsmål og debatt om spill som ikke passer inn i de andre kategoriene." men en slik felles tråd kan kvele mange av de mindre trådene som faktisk omhandler en generell diskusjon rundt spill, eller diskusjonstråder om spill som kanskje hadde fortjent litt ekstra oppmerksomhet.

En liten oppklaring: med "underkategori" mener jeg eget "underforum" som "PC-spill" og "Konsoll-spill".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt skeptisk når jeg leste ementittelen, men det forslaget HCG kom med synes jeg hørtes rimelig bra ut da jeg også er av den oppfatning at Generell Spilldiskusjon høres mer ut som snakk rundt spill, men ikke nødvendgvis om spill. På en måte, liksom ^^

Lenke til kommentar

Kanskje endre ''Konsollspill'' til ''Spill'' (elns) og legge til PC-kategorien der?

Et godt forslag, problemet er at vi da sitter igjen med noe av det samme som vi gjør nå - veldig mange tråder klemt inn i ett underforum, og kun de mest populære overlever.

Jeg ser jo selvfølgelig logikken i at populære spill diskuteres mest og at upopulære spill ikke skaper diskusjoner og på den måten sorteres ut av seg selv, men det er jo noe av problemet med dagens løsning og derfor mener jeg fortsatt at de bør skilles.

Lenke til kommentar
På en måte, liksom ^^

Nå er jeg med! Vi gjør det sånn! ^_^

Forslaget til HCG var ikke helt bak på. Å gjøre "Konsollspill" om til "Plattformer" og å legge "PC-spill" under det som blir "Plattformer" kunne funket bra. Felles ville da funket som en hybrid over alle plattformene. Det kan jeg like!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En annen ting ved dagens "Genrell spilldiskusjon" er at de fire klistrede trådene overlater enda mindre plass til andre diskusjoner, og jo fler det blir jo mindre plass vil det naturlig nok bli. Med veldig aktive tråder som Modern Warfaretråden så blir andre diskusjoner også skjøvet lengre ned, og det fremhever poenget mitt enda bedre vil jeg mene.

Vil forøvrig takke for at "dere med makta" gidder høre på hva vi medlemmer har av innspill!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...