Xp3ri3nZ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei blir spennende i morgen når Brutal Legend kommer ut! Men eg lurte på om det er noen som allerede har fått kjøpt det? I så fall kan dere poste hva dere syns om spillet kjapt og greit? Eg er litt i tvil etter eg såg den 1 time lange Hands-On på gamespot! Vett at noen butikker og noen som har fårhåndsbestillt allerde helt sikkert har fått det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spillet kommer ikke ut før den 15. spillet blir sluppet i USA i morgen, UK på onsdag og altså Europa på torsdag. Demoen er ute på PSN og Xbox Live! Og her er forumets Brütal Legend-tråd: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5686 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 ÅÅÅ herregud må eg venta heilt te TORSDAG? Gamespot sa dei 13! Men det er jo ikke akkurat ei Norske sia! Eg tenkte meg ikke om der! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er ofte lurt å sjekke wikipedia for spilldatoer, der står det både europeisk, asiatisk, amerikansk osv. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Testet demoen, har lyst på spillet for å si det slikt. Ser ut som lattermuskelen vil bli stimulert en del gjennom dette spillet B) Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva tror dere skjer visst eg spiller dette i dag? Har mulighet til det og det frister wildt! Men vill jo ikke bli bannet fra xbox live! Tror dere det vill ha konsekvenser? Selv om eg spiller offline? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det vil det sikkert, men det diskuterer vi ikke her Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det vil det sikkert, men det diskuterer vi ikke her Hadde glemt at det ikke var lov å diskutere å spille spill før relase dato! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, hvis Microsoft finner ut av det så blir du bannet om du spiller spillet før utgivelsesdato. Det er det eneste som er av relevanse her Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og hvis du spiller det offline sender Eddie Riggs et telepatisk krigsrop til MajorNelson og co slik at din eksistens blir slettet fra historiebøkene for all tid. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, hvis Microsoft finner ut av det så blir du bannet om du spiller spillet før utgivelsesdato. Det er det eneste som er av relevanse her Høh? Er dette faktisk sant? Snodig praksis å banne folk fordi de var så heldig å få tak i spillet noen få dager før lanseringsdatoen. Hadde skjønt det hvis det var 3-4 uker før. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det burde uansett ikke være slik da butikkene garanterer utgiverne at spillet ikke vil bli solgt/komme hos konsumenten før den faktiske slippdatoen. Dermed har MS/Sony/hvemdetnåenner sin fulle rett til å banne deg da, for alt de vet, du kan ha skaffet deg spillet på en ulovlig måte. Så da får du heller klage på butikken, og ikke utviklerne/utgiverne. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja vi fikk det inn i butikken på mandag men har ikke spillt det, og skal ikke spille det før Torsdag ok? Visst dere ser litt i Uncharted 2 tråen så er det mangen som har det spillet allerede nå! Og det kommer ikke ut før i morgen! Da burde dei og hysjes på Føler det er farligere å spille Xbox spill før relase en PS3 spill. Sony er ikke så strenge som Microsoft. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har da spilt flere spill mer enn 1 dag før release, aldri skjedd noe med meg. MS har sagt at de ikke skal banne folk som spiller før release såfremt det er originale spill som spilles. Det er jo trossalt ikke DE som har gjort noe galt, hvis en butikk har solgt dem et spill en uke for tidlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har spilt Ghostbusters 3-4 månder før release, ikke fått en eneste ban av MS enda for det. Jeg har spilt GH: Metallica ca 2 månder før release, ikke fått en eneste ban av MS enda for det. Spilt Bioshock, Halo 3 og Gears of War 2 blant annet før release, ikke fått eneste ban av MS enda for det. Veldig mye oppspinn. Skjønner at MS kanskje er ute med ban-hammern når man spiller et spill som tydeligvis er blitt spilt for tidlig, bare de er store nok. Brutal Legend er ikke stort nok, Halo 3: ODST og Halo 3 derimot ja. Men det gjør nada hvis man spiller spillene bare en uke før release.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har spilt Ghostbusters 3-4 månder før release, ikke fått en eneste ban av MS enda for det. Jeg har spilt GH: Metallica ca 2 månder før release, ikke fått en eneste ban av MS enda for det. Disse spillene regner jeg med du importerte? Viss ikke, hvordan får du tak i spill såpass tidlig før release? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja nei nå hiver eg det inn i xboxen dei kan ikke ta meg får det! 1 døgn fra og te kan ikke ha så mye og si Lenke til kommentar
Jere Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, hvis Microsoft finner ut av det så blir du bannet om du spiller spillet før utgivelsesdato. Det er det eneste som er av relevanse her Dummeste jeg har hørt. Har jobbet i spillbutikk siden 360'en kom, og har alltid spilt de nyeste spillene opp til en uke før release. Det er godt mulig Microsoft sjekker hardwaren din hvis de oppdager at noen spiller noe før release, men så lenge du ikke har modifisert maskinen din på noen som helst måte, har de ingenting de skulle sagt. Dersom du derimot spiller et spill før release på en modifisert maskin som i tillegg er på Live, har du et større problem, og kan risikere å bli bannet fra Xbox Live. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ting som Halo-boelgen i Frankrike har vel vist at man ikke noedvendigvis maa ha modifisert Xbox-en sin for aa motta en midlertidig utestengelse. Jeg spiller selv anmelderutgaver en god stund foer de kommer ut, og har aldri blitt utestengt, men det har vist seg at det ikke alltid er tilfellet. Er for oevrig ikke jeg som styrer dette, saa det er ingen grunn til aa glefse min vei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Xbox har jo selv sagt at om de oppdager noen som spiller spill før utgivelsesdato i deres region vil de banne dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå