haakka Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hva er den best spilleren til pc til mp3 o.l. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Et umulig spørsmål, men min favoritt er uten tvil foobar2000. Jeg trodde aldri jeg skulle slutte å bruke winamp, men det er nå et tilbakelagt stadium. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Winamp, helt klart! PS! finnes mange slike tråder fra før.. men men.. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Et umulig spørsmål, men min favoritt er uten tvil foobar2000.Jeg trodde aldri jeg skulle slutte å bruke winamp, men det er nå et tilbakelagt stadium. hva er så bra med den foobar2000-greia??? den var jo helt simpel og stygg da... upraktisk m.m Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har hørt om noen som synes den ser ut som notpad Det er mye som er bra med den, bl.a. at du kan formatere det som skal vises i playlist/status bar/window title/system tray/Albumlist/søk m.m. akkurat som du vil vha tagger, filnavn og kommandoer ala programmering. Kan laste ned noen formateringer fra denne siden: foobar2000 formatting Veldig mye som kan konfigureres til akkurat slik du vil ha det. Den har innebygget støtte for Replaygain som gjør at du etter å ha scannet filene slipper store volumvariasjoner mellom sanger fra forskjellige album eller ripper. Replaygain i kombinasjon med konvertering vha diskwriter (til 16bit dithered wav-filer) er et perfekt utgangspunkt for å lage dine egen samlecd'er uten at volumet gjør store sprang fra sang til sang. Replaygain hjelper også mot klipping som er noe et stort antall mp3-filer gjør. Taging vha innebygget masstagger som jeg bruker mye i tillegg til Tagger. Støtter mange formater og har plugins som alene eller i kombinasjon, gir mange muligheter og akkurat som spilleren er de under konstant utvikling. Gir meg med misjonsarbeidet der er jeg... Jeg anbefaler å gi den en sjanse selv om den virker litt enkel i begynnelsen. Man finner fort ut at den egentlig er veldig avansert og sterkt vanedannende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå