Gå til innhold

beste spiller til pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt om noen som synes den ser ut som notpad :)

Det er mye som er bra med den, bl.a. at du kan formatere det som skal vises i playlist/status bar/window title/system tray/Albumlist/søk m.m. akkurat som du vil vha tagger, filnavn og kommandoer ala programmering. Kan laste ned noen formateringer fra denne siden: foobar2000 formatting

Veldig mye som kan konfigureres til akkurat slik du vil ha det.

Den har innebygget støtte for Replaygain som gjør at du etter å ha scannet filene slipper store volumvariasjoner mellom sanger fra forskjellige album eller ripper.

Replaygain i kombinasjon med konvertering vha diskwriter (til 16bit dithered wav-filer) er et perfekt utgangspunkt for å lage dine egen samlecd'er uten at volumet gjør store sprang fra sang til sang. Replaygain hjelper også mot klipping som er noe et stort antall mp3-filer gjør.

Taging vha innebygget masstagger som jeg bruker mye i tillegg til Tagger.

Støtter mange formater og har plugins som alene eller i kombinasjon, gir mange muligheter og akkurat som spilleren er de under konstant utvikling.

Gir meg med misjonsarbeidet der er jeg... :)

Jeg anbefaler å gi den en sjanse selv om den virker litt enkel i begynnelsen. Man finner fort ut at den egentlig er veldig avansert og sterkt vanedannende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...