Joachim_F Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 SOE-sjefen bekrefter at PlanetSide får etterfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Suram Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 SYYYYKT! Planetside er mitt favorittspill igjennom tidene, gleder meg som et barn til å høre mer om dette. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Aldri prøvd dette, men kikka på gameplay video nå.. Så kjempeartig ut Så dette skal bli spennende Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Planetside er jo det man kan kalle "All kinds of win". Har aldri hatt det så gøy i et MMO hverken før eller siden. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Enig i den... På tide å samle troppene igjen! Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kommer til og grine litt den dagen jeg tar på meg TR rexo og drar Bolt drivern med meg på jakt igjen kommer til og spille "welcome to the jungle" or litt sånt da ja pluss ei uke fri fra arbeid minst Baby im comming home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå