Joachim_F Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Oddworld vil snart lansere to Xbox-spill på PC, mens PS3-eiere får to PSX-spill å kose seg med. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Våpenet på bildet er nok til at det "løp og kjøp" her i gården iaf. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men... men... Jeg vil også ha Odyssey og Exodus Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Odyssey og Exodus er allerede lansert til PC (sjekk Steam). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men... men... Jeg vil også ha Odyssey og Exodus .. Eller GoG. Jeg har for øvrig begge både boxed (i en stor, gammeldags pappeske som PC-spill kom i på 90-tallet) og digitalt. Ikke sjanse om boxed-versjonene kjører under Vista. Munch's Oddysee fulgte med den gamle Xboxen, mens Stranger's Wrath plukket jeg aldri opp. Kanskje på tide å gjøre det nå. 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har heldigvis den gamle xboxen fortsatt for Stranger's Wrath og Munch, men jeg får tjuvlåne Playstation til kjæresten og kjøpe Odyssee og Exodus der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå