nord Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 (endret) temaet sier mye, her kommer spesifikasjonene maskinen er en "targa visionary" AMD athlon 1.2ghz 256mb ram maxtor 40gb harddisk (stappfull) radeon 9700pro (kjøpt 2 år etter kjøp av dataen) maskinen er en pakke data som ble kjøpt for ca. 2år siden den er mest brukt til spilling, men jeg føler nå at den ikke holder mål med enkle spill (f.eks raven shield er ubrukelig) planlegger å få kjøpt en kraftig spill maskin (evt. bygge selv) om jeg skal bygge selv blir jeg nok å beholde skjermen som er fullt brukbar og skjermkortet selvfølgeli Endret 30. mars 2009 av nord Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Om du har penger nok, såklart! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Du har jo en grei pc der, du behøver ikke å kjøpe en ny en. Det du burde gjøre er å kjøpe: Hovedkort Prosessor Minne Og resten av delene tar du fra den pc'n du har nå. En harddisk kan du også kjøpe hvis du har råd til det. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 sweetman: akkurat det jeg planlagt..er jo nesten bare det man trenger om man har skjerm og skjermkort... pcn begynner jo å bli litt skrøpelig og brukest mest til spilling.. kjøper kanskje et kabinett og mixer sammen delene litt ,skjerm og skjerm kort fra den gamle pcn og kjøper inn ting som prosessor,hovedkort,minne og harddisk blir nok det beste sien targaen begynner å bli litt ubrukelig Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hm. Hadde vel ikke skadet med litt oppgradering nei.. Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Litt lettere å komme med konkrete forslag, hvis vi har et beløp å gå etter.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 (f.eks raven shield er ubrukelig) Raven Shield er ubrukelig fordi UBI har gitt det ut halvferdig, det har ingenting/lite med maskinen din å gjore...jeg får sucky FPS jeg oxo...se specs i sig... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Raven Shield funker strålende på min maskin.. No lagg, what so ever.. Intel biased? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 (f.eks raven shield er ubrukelig) Raven Shield er ubrukelig fordi UBI har gitt det ut halvferdig, det har ingenting/lite med maskinen din å gjore...jeg får sucky FPS jeg oxo...se specs i sig... Sikker på at det er spillet? Jeg har en AMD 1.4GHz, og kjører spillet fint som nøken.... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 mulig, men bare hvis du skal bruke den til spill. ellers trenger du ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå