agr_gamer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har akkurat installert Batman: Arkham Asylum, men kameraet bare spinner rundt hele tiden, vet noen åssen man kan fikse det?? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du spiller en betalt versjon, prøv å installer på nytt. Hvis du spiller en pirat-versjon, så burde du kjøpe spillet. Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Har prøvd å reinstallere det, men det funka ikke... har kjøpt cd versjonen. Må man registrere seg på windows LIVE for å spille?? Endret 10. oktober 2009 av AGR Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=96244 Der ble problemet løst ved å plugge ut håndkontrollere som er koblet til maskinen. Kan det være tilfelle? Endret 10. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nei, bruker bare tastatur og mus, og har prøvd å plugge de ut, men det funker ikke... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal ikke trenge å registrere seg på Live så vidt jeg vet, da det høres ut som om det er spillet som har et problem. Prøvd å patche spillet? Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg registrerte meg på Live, og da jeg startet spillet sto det at live hadde funnet en patch til spillet, etter å installert patchen så funker det... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er desverre slik for de som ikke har Live fra før at spillene krever tilkobling til tjenesten for å laste ned patcher, men da har du i hvert fall en profil til senere bruk. Er en og annen tittel som er tilknyttet Games for Windows Live, og for oss som har en Xbox 360 er det et velkjent system - dog veldig knotete på PC med alle nedlastninger og påloginger første gangen man bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå