Mountainhome Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hei, har nett kjøpt BioShock, men det vil ikke starte. -Jeg har kjøpt det gjennom CDON.no -Innmat: XFX SLI 250 GTS, Intel Duo 3GHZ, 4GB RAM, 600GB ledig plass å jobbe med - Moste important: jeg har Win7 Endret 16. oktober 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Sikker på at det er patchet til absolutt siste versjon? Jeg ville ikke ha forventet at det skulle virke umiddelbart rett ut av den to år gamle boksen på et nytt OS, særlig ikke hvis nevnte OS også er x64. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Sikker på at det er patchet til absolutt siste versjon? Jeg ville ikke ha forventet at det skulle virke umiddelbart rett ut av den to år gamle boksen på et nytt OS, særlig ikke hvis nevnte OS også er x64. brukte direct DL, og det ER x64, og jer har nå patcha til v1.1.... ingen forsjell...... Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 ingen flere som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 PSPSPSPS!! har funnet u hvordan å starte opp BioSchock på Win7, en må kjøre installasjon OG spill som WinXP (Service Pack 3) samt også starte opp i 640 x 480 PS!: Random crash kan forekomme, aner ikke hvordan å fixe det. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 merkelig, jeg har ingen problemer med å kjøre Bioshock på helt vanlig måte i Win7 x64 :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå