Gamer.no-redaksjonen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Skyt, drep, vinn. I sneglefart. Les hele saken Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Testa demoen av det, kan vel oppsummeres som en treg utgave av Unreal Tournament med kjipere våpen. Hadde det vært litt mer fart i sakene kunne det vært mer interessant. Endret 10. oktober 2009 av NightReaper Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) likte spillet ganske godt jeg, kan heller ikke si jeg hadde problemet med at det tok lang tid å drepe folk som mange klager over, spesielt når man forstår shield penetration mekanikken og de forskjellige avstandene man har for at våpen er effektive. imo er dette spillet et 6-7/10. En spiller delen er riktig nok like bra som UT3 sin enspiller del.. latterlig, men det er jo ikke derfor man kjøper UT3, ei heller grunnen man kjøper dette spillet for. Det er kun der som en "storydrevet" tutorial, og det har vel produsentene sagt selv. Endret 10. oktober 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg ble ganske skuffet av Section 8. Da jeg så traileren, så fikk jeg vann i munnen av det.. Jeg skulle ønske jeg bare lastet det ned istedet for å kjøpe det.. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ser dårlig <_< Skaff deg briller da vettu Lenke til kommentar
classic1144_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ser dårlig <_< Skaff deg briller da vettu HAHA dagens Lenke til kommentar
Jeracan_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spillet kosta meg 12kr og jeg likte det faktisk godt. Hvorfor 12kr? jo, skal jeg si deg... hacks! Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Dette er et spill jeg er VELDIG glad for at jeg valgte å laste ned i stedet for å kjøpe... Utrolig dårlig, skirimish var rotete og single player kampanjen var machomen i powersuits som løpte frem og tilbake. Synes det var ræva, for å si det sånn. Veldig god anmeldelse, fikk frem HVORFOR det suger. Jeracan, hvordan fikk du det til 12 kr...? Hvis det er piratkopi, er det idiotisk å betale for det. Kunne heller gitt pengene til de som har lagd det. Og hvis det er lovlig, hvordan? Endret 11. oktober 2009 av Lars E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå