Treningsmagasinet.no Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er en jente på 15 år. Jeg har normal tynn kropp, men har lyst til å stramme opp, og bli tynnere. Jeg har lyst til å få modellkropp, men fortsatt beholde pupper og rompe. Jeg vil ha veldig tynn og flat mage. hvordan burde jeg trene for å få sånn kropp? Og hvordan burde jeg spise? Jeg har tenkt til å spise mindre, men av sulting mister man jo pupper og rompe med en gang... Takk for svar! Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hei, jeg er jente på 18. er 179 høy å veier 62kg. jeg vil veldig gjerne ha modellkropp å lurer på hvordan man skal trene å spise for å få det. men føler jeg har for store hofter til å kunne få modellkropp. går det ann å operere bort hofte bein for å få smalere hofter? takk for svar! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei, jeg er en jente på 13 år. Jeg er har kanskje LITT former som jeg ikke vil ha, jeg vil ha modellkropp! hvordan kan jeg trene / spise for å få det ? Jeg vil ha flat mage, hofter, og lår!! Plis svar! Hilsen Jente som virkeli drømmer om modellkropp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg