Underkiller Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er det noen bilspill som støtter local multiplayer, så jeg og noen kompiser kan spille på hver vår pc uten å være koblet til internett? Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her lukter det saltvann og rom! Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe nei har ikke drukket gitt, men irriterer meg at alle bilspillene jeg leser om ikke har multiplayer støtte... er jo helt merkelig... er det virkelig ingen bilspill man kan kjøpe (som er nyere spill) som støtter å spille local lan? Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg mente at dette lukter det The Pirate Bay av. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror Flatout 2 kan spilles lan om jeg husker rett! Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 så på youtube at Flatout 2 ikke så noe særlig ut, men takk for innspillet. Noen andre som vet om bilspill til pc som støtter local multiplayer Lenke til kommentar
bazzaxx1 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Need for Speed: Most Wanted er jo ganske bra Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Need For Speed Shift støtter å spille over lokalt nettverk med nye patchen Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Need For Speed Shift støtter å spille over lokalt nettverk med nye patchen Juiced Crashday Race Driver: GRID Toca Race Driver X Live for Speed Colin McRae X Need for Speed X LA Street Racer Revolt Rollcage Deathkraz Sega Rally Revo Pure Burnout Paradise Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 så på youtube at Flatout 2 ikke så noe særlig ut, men takk for innspillet. Noen andre som vet om bilspill til pc som støtter local multiplayer Hva, FlatOut 2 er jo kanskje det beste LAN-bilspillet som verden har sett. Anbefaler å ta en titt på Accept My Shifter om du er i tvil! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Her lukter det saltvann og rom! Hehe nei har ikke drukket gitt, men irriterer meg at alle bilspillene jeg leser om ikke har multiplayer støtte... er jo helt merkelig... er det virkelig ingen bilspill man kan kjøpe (som er nyere spill) som støtter å spille local lan? HAHAHAHA. GENIALT! Sølte te på hele bordet Bare liksom glatter over det hele med en "misforståelse"... On-Topic da... Så er min fav. colin mcrae 2, jepp det gamle.. På arcademode er det grisefett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå