Gå til innhold

Play.com spørsmål.


Anbefalte innlegg

Hei

 

For snart 3 uker siden la jeg inn en bestilling på flere ting på play.com. Som vanlig fikk jeg meldinger om at sakene var blitt sendt. Men en dvd har enda,selv etter 3 uker ikke blitt sendt. Har mottatt 2 ting som ble bestilt samtidig. Ser jeg ikke kan kontakte dem om dette før tingen har blitt sendt. Hva skjer hvis jeg avbryter orderen. Får accounten min penger da? For det er jo betalt, hmm. Bruker kredittkort så de kan jo ikke sette penger tilbake på kortet heller. Noen som har tanker om dette? Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Tror dere det bare er en feil og at jeg etter å ha kansellert kan bestille samme på nytt, Akkurat denne var nemlig tenkt som gave :( Det står at de har den. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/126254/Pink-Floyd-Live-At-Pompeii-The-Director-Cut/Product.html

 

Edit: Har kansellert nå.

 

Jeg har et enda verre problem på play.com - hverken Master Card eller Visa funker!

 

Samme problem hadde jeg når jeg skulle lage account med kortet til pappa. Prøvde med eget kort flere år senere uten problem. Veldig merkelig.

Endret av Joantheman
Lenke til kommentar

Hijacker denne tråden litt jeg. Hvordan er leveringstiden til play.com?

Fikk lyst til å ta en shoppingspree på høstsalget deres og lurer på om jeg kan forvente varene levert hjem til meg før helgen?

Edit: lurer også på om de sender spillene hver for seg om jeg bestiller flere? Vil vel gjerne unngå toll og alt det der.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Play.com opererer vel med pund? (som forsåvidt også er billig nå)

 

De sender vel separat om du gjør ulike bestillinger. Har aldri bestilt spill derfra, så skal ikke si noe for sikkert.

 

Play.com sender såvidt jeg vet (etter ca 5 dobbel-bestillinger av film og 3 spill) alle pakkene seperate, uansett hvor stor bestillingen måtte være.

Lenke til kommentar

Ja, Play.com sender alltid ting separat.

 

Hugsar at dei for nokre år sidan klarte å sende pakkar til Noreg på 4-5 dagar (ofte raskare enn CDON), no tar det som oftast 10-14 dagar. Eg veit ikkje om det er Play.com, Royal Mail, Posten eller Tollvesenet sin feil, men irriterande er det i alle fall. Det same gjeld stort sett for The Hut og HMV <_<

Lenke til kommentar
Usually dispatched within 4-5 days

Har blitt lurt av den teksten der jeg og. Det er tydeligvis en slags kode for "vi har IKKE varen på vårt eget lager og veit ikke engang om varen finnes lenger.

Har ventet i flere måneder på sånne "tilbud". Varen blir aldrig sendt. Irriterende opplegg.

Varer som har "In stock" tekst får jeg etter ca.2 uker nå.

 

 

Jaja, når dollar kursen er slik den der så er det vel uansett verd det.

Kursen på britiske PUND er historisk lav(under 9 kr) så det er mye gode kjøp der nå.

Alt under 22£ slipper du mva på. OBS! Europrisen er ofte høyere enn £.

Lenke til kommentar

Kursen på britiske PUND er historisk lav(under 9 kr) så det er mye gode kjøp der nå.

Alt under 22£ slipper du mva på. OBS! Europrisen er ofte høyere enn £.

Men du må fortsatt huske at tollen har egne valutakurser som brukes for å regne ut om varer skal ha mva. For øyeblikket ligger pundet der på NOK 9,060. Fra 18 oktober kommer det ny kurs.

 

Omregningskurser.

 

Og hvis jeg ikke tar helt feil nå, så vil en vare som er både er under NOK 200 og blir betalt idag, få mva dersom den kommer til landet mens tollens kurser gjør at den overstiger NOK 200.

Lenke til kommentar

Jeg tar aldri sjangser med priser jeg heller. Tar alltid rundt 3 uker før tingene kommer til meg. Men kan gjerne være en ukes mellomrom på ting som ble sendt samtidig. Litt alng tid altså, er akkurat så lenge at keg ikke husker helt hva jeg har bestilt. Fine overraskelser :p

 

Samme problem hadde jeg når jeg skulle lage account med kortet til pappa. Prøvde med eget kort flere år senere uten problem. Veldig merkelig.

Dette kan kanskje være fordi du bruker ditt eget navn for din fars kort...?

Neida. var liten og hadde ikke kort så pappa skulle ha acc sånn at jeg kunne bestille, funka aldri :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...