Isvarmt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ikke noe gigantisk problem bare lurte på hvorfor demoen av littlebigplanet ikke har slike små hickups av og til , kun fullverjonen, det var jo litt teit da?? finnes det en måte å fikse det på? går kanskje ut på at demoen kjøres fra HDD mens spillt kjøres fra blueray stasjonen, eller? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke merket noen hickups av noe slag når jeg har spilt LBP. Hva slags hickups er det du opplever? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke merket noen hickups av noe slag når jeg har spilt LBP. Hva slags hickups er det du opplever? på diverse savepunkter de som ligner på trommer xD dvd spilleren leser av flere forumer og reviews at spillet bare er sånn, ikke alle som legger merke til det maybe.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke slik hos meg, det kan jeg garantere, så er sikkert bare i noen få tilfeller. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det er ikke slik hos meg, det kan jeg garantere, så er sikkert bare i noen få tilfeller. Sjekk denne videoen det er ikke min video, men ser du hickupene? lol Endret 10. oktober 2009 av Isvarmt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har også opplevd hickups. Har ikke spilt det på en stund så husker ikke i hvilken sammenheng det var, men jeg husker at spillet noen gang frøs i 1-2 sekunder:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå