Reaper91 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hei! (sikkert fått dette spørsmålet mange ganger) Men hvilken server er de flest norske på som spiller som Elyos? Og har de en helnorsk guild? Endret 9. oktober 2009 av ReaperX91 Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror det er flest norske på Perento, spiller der som Asmodian å har møtt mange norske/svenske og danske, vet ikke hvordan det er på elyos siden tho. Lenke til kommentar
Reaper91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hmm faen å da... Må vell være noen norske som er på Elyos siden, og som tenker på og lage en legion?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Er vel et par-og-to Elyos @ Kahrun, men ellers er det mest Asmodian @ Perento. PS: Elyos is like playing dressup; MOMMY MOMMY, LOOK! IT'S ME WITH WINGS! YAAAAY ^_____________^ KEKEKEKE Endret 9. oktober 2009 av Riot Lenke til kommentar
Reaper91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Haha, ja driter jeg i de... bytter til asmodian Du spiller på Perento, Riot? Hvilken legion? helnorsk? Hvem kan jeg kontakte for og bli medlem? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Perento, asmo, men kredittkortfeil så kontoen er sperret fram til Søndag eller mandag. Spiller på en annens konto i mellomtiden, og skal lage en Elyos på Perento med en kompis (han skal spille med noen Svensker og sin bror). Legionen er Death Jesters. Helnorsk, selvfølgelig. Aner ikke helt hvordan det går der ettersom jeg ikke kommer inn på kontoen min, men hun ene derfra som jeg snakker med sier det går bra. Om det ikke går så bra (altså, folk er for mye på jobb og lite spilling), så kan det hende Ramusama lager en legion (håper mest på det, da...), for da joiner jeg den. Får se. Men for å bli medlem i DJ så kontakt Tinyshadow eller MasterKillah. Tiny sover, og Master vet jeg ikke helt. Kan hende han har fri i morgen og spiller derfor i dag om han ikke er ute og drikker. http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?&serverID=34&guildID=1630 Det jeg reagerer på er at Chenial fortsatt er 32. Har han vært i en uke nå... men så pvper han mye i abyss (210 kills :o) Lenke til kommentar
Reaper91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Perento, asmo, men kredittkortfeil så kontoen er sperret fram til Søndag eller mandag. Spiller på en annens konto i mellomtiden, og skal lage en Elyos på Perento med en kompis (han skal spille med noen Svensker og sin bror). Legionen er Death Jesters. Helnorsk, selvfølgelig. Aner ikke helt hvordan det går der ettersom jeg ikke kommer inn på kontoen min, men hun ene derfra som jeg snakker med sier det går bra. Om det ikke går så bra (altså, folk er for mye på jobb og lite spilling), så kan det hende Ramusama lager en legion (håper mest på det, da...), for da joiner jeg den. Får se. Men for å bli medlem i DJ så kontakt Tinyshadow eller MasterKillah. Tiny sover, og Master vet jeg ikke helt. Kan hende han har fri i morgen og spiller derfor i dag om han ikke er ute og drikker. http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?&serverID=34&guildID=1630 Det jeg reagerer på er at Chenial fortsatt er 32. Har han vært i en uke nå... men så pvper han mye i abyss (210 kills :o) Hehe okei takk, da ser du meg nok forhåpentligvis i guilden snart Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hadde vært flott! Er kjempekjekt å spille med Norske folk (som oppfører seg relativt normalt). Skal ikke si at vi ikke er barnslige i legionen da, men man er ikke voksen før man tør være barnslig av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå