Erlend Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, i morgen tidlig vil vi oppgradere forumet til versjon 3.0.4. Grunnen til at vi oppgraderer er at denne oppgraderingen inneholder en rekke bugfixes. Vi regner med at forumet vil være oppe igjen fra kl. 10:00. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Når sånn ca starter dere? 8? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Orker ikke å stå opp SÅ tidlig på en lørdag. Starter rundt kl. 09. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Å stenge forumet på en lørdag?! What the bluddy hell? Endelig er det helg og så kan jeg ikke spise frokost å lurke forum samtidig? Noehs. Men blir det noen timer ekstra med bugfixing også eller? ^_^ Endret 9. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tanker om å få Mine Innlegg tilbake? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er først og fremst en bug-fix-release fra IPB, så det skal ikke være mye behov for justeringer etter oppdateringen. Så vidt jeg vet har de heller ikke gjort noe med "Mine innlegg" i IPB 3.0.4, så den saken må vi nok ordne selv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mamma har bursdag samme dag, kan dere oppdatere henne også? :rolleyes: Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Starter om to minutter.. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Der var forumoppgraderingen unnagjort og over 200 bugfixes er på plass. Sannsynligvis vil dere merke veldig liten forskjell på forumet før oppgraderingen og etter, men hvis dere oppdager noe som er rart så si i fra! De fleste feilene er småting slik som hvordan IPB skal validere e-postadresser, PM-søk mangler ikon, skrivefeil i EULA, osv. mens det er et par viktige oppdateringer i API-modulen og admin-panel som vi gjerne ville ha inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg