VEH_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Atari skal lage Wii-spill av Project Runway. Les hele saken Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Aldri sett programmet, skal heller aldri ha spillet. Høres drit sturslig ut. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fy faen dette spillet kommer til å suge. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men tenk så sunn rollemodell Heidi Klum kommer til å være for alle barna. Seriøst... på bildet ser hun ut som hun har flyktet rett fra Bergen-Belsen og inn i Uncanny Valley. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fy faen dette spillet kommer til å suge. Skal jeg love deg. Kun på en nintendokonsoll(jeg liker nintendo, eier flere nintendokonsoller, men fyfaen så mye drit de godtar) Lenke til kommentar
Bjarne_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hørtes litt "Gay" ut for meg !!! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 For de av dere som regner med at dette blir stusselige greier, så er det vel verdt å nevne at hard core gamers neppe er målgruppen her, i likhet med Hello Kitty Magical Island Adventure og Let's go Riding1-9999... Det er små jenter som primært er target her, og de synes helt sikkert de siste feteste fps spillet er kjedelig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå