Gå til innhold

Ny tjeneste på Mobilen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tjeneste, men det er noen ting som mangler enda.

Jeg savner bl.a valg om jeg vil ha skyvetastatur, klapptelefon (kamskjell) eller "vanlig" skjerm over/tastatur under.

Dessuten tror jeg det hadde vært bedre om "Pris" ikke hadde vært en glidefunksjon, man burde isåfall byttet ut skalaen med prisklasser istedet for 1-10. Men pris er vel noe som blir vurdert i forhold til funksjonalitet, så det kan sikkert være litt vrient.

Edit: Det er også, slik det er nå, litt uklart om en 10'er på pris vil tilsi høy pris eller eller god score på pris.

Edit2: Jeg ser Sony Ericsson W995 dukker opp på listen over touch-telefoner. Den har ordet "touch" i beskrivelsen, men har såvidt jeg kjenner til ikke slik funksjonalitet.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Qwerty-tastatur og touch vil jo i stor grad hjelpe deg med å sile ut noen typer telefon, men ser at f.eks. kamskjelltelefonene faller utenfor denne måten å filtrere på.

Pris kommer vi til å gjøre noe med. Tanken er å hente inn dagspriser fra prissøket slik at vi kan vise hva telefonen koster i nettbutikk med og uten abonnement. Jeg har bare ikke hatt tid til å programmere dette enda og så er vi litt usikre på hvordan vi skal presentere det.

For eksempel er jeg usikker på om vi bør la prisvurdering bestå sammen med nettbutikkprisene eller om vi bare skal bruke nettbutikkprisene.

I prisvurderingen er det "valuta for pengene" som gir best score. Det vil si at jo billigere telefonen er i forhold til konkurrerende modeller, jo bedre scorer den. (PS! Dette er ikke mitt fagfelt og derfor kan det tenkes at Espen har noe å tilføye på hvordan mobilene vurderes :) )

Bør det være maks (og min.) felter for pris, eller bør vi dele opp i prisklasser? Det er jo veldig forskjellig hva folk synes er en dyr mobil...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...