Joachim_F Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Blant ukens utvalg finner vi titler som Lucidity, LostWinds: Winter of the Melodias og Sprengmeister Simulator. Les hele saken Lenke til kommentar
leterel Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Comet Crash kan anbefales på det varmeste. Highly addictive! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har lyst på LostWinds: Winter of the Melodias til Wiien, likte godt LostWinds. Desverre må jeg vente til jeg får sendt inn Wiien til rep og fått den tilbake. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vil ha south park tower defense til pc Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ah, digg. Var ikkje klar over at nye Lost Winds var så nært. Lucidity var er forresten eit ganske koselig spill, veldig bra på pc iallfall. Trur dei fleste frå Skandinavia vil like musikken på tittelskjermen Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lucidity passer mye bedre til PC enn 360 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vet ikke helt hvor jeg kunne poste det, men det har kommet en demo til Black Mirror 2 nå. Den er dog på tysk så vet ikke hvor mye vi forstår. Men jeg skal ivertfall laste den ned for å sjekke det ut. http://www.gamershell.com/news_85338.html Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hahaha, "Rail Cargo Simulator". Fett å betale penger for å simulere at du jobber med logistikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå