VEH_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Utvikleren tidligere kjent som Free Radical planlegger et nytt prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vil ha Timesplitters 4! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Et nytt Timesplitters spill hadde gitt meg orgasme! Har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på de forrige! Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 kult håper det kommer 4 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Interessant med CryEngine 3 synes jeg Kan bli svinbra det, kanskje får de mer tid til å lage selve spille uten å bry seg så altfor mye om grafikk siden CryEngine 3 er veldig effektiv å bruke og veldig lik Tech 5-motoren på den måten. Lenke til kommentar
GamerVeigres Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Håper inderlig at TS4 kommer assa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå