Star_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Bruker Internet Explorer 8 og er 100% fornøyd. Har prøvd å bruke både Firefox, Opera og Chrome men synes ikke disse var noe særlig behagelige å bruke. Endret 27. januar 2010 av Stjerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå har jeg riktignok ikke tatt meg bryet om å lese alle sidene, men jeg kan vel selv si at jeg i hovedsak bruker Firefox både på min stasjonære PC og bærbare maskin. Google Chrome føler jeg også egner seg om jeg ønsker å raskt få opp en nettleser. Føler Chrome starter noe kjappere, særlig på den bærbare maskinen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Bruker Google chrome etter en tid med firefox, opera, IE og safari så er den favoritten. Chrome er awesome fordi alter så vakkert Chrome er en fryd og se på, i tilleg så kan du legge bokmerkene dine på en google konto som gjør at du kan hente dem om PCen kræsjer eller på andre maskiner. EDIT: Skal sies at alle de er bedre en IE. Alle som bruker IE, dont. Endret 5. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Bruker Opera. Har prøvd å gå over til FF for å sjekke, men nådde ikke opp til standarden Opera hadde satt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har prøvd dem alle men kommer alltid tilbake til FF, jeg likte chrome veldig godt men den støttet ikke 2-3 addons som jeg virkelig trengte. Opera støttet dem, men ble for komplisert Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Kanskje bare hos meg, men FF har kræsjet et par ganger. Når jeg har oppe en god del faner kan det hende at den ikke svarer. Så etter en stund byttet jeg over til Opera igjen Noen andre opplevd dette problemet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 IE pga det er integrert i Windows istedenfor å måtte starte tredjepartssoftware. Blir som å laste ned noe annet enn Notepad. Kanskje kjekt for de som trenger ekstra funksjoner men ellers nei takk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bruker Opera fordi det er et mye lettere program enn IE som er nokså tungt og fordi det er det jeg er vandt med. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg bruker Chrome på min Asus Eee på grunn av lite minne og rask oppstart. På gamingriggen er det firefox for alle penga fordi jeg finner så mye snacks i form av add-ons, og fordi Firefox også var startskuddet i forhold til å jevne ut monopolet Microsoft hadde på nettlesere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Chrome kjører av en eller annen grunn dårlig på den nye bærbare hvis flere faner er oppe (henger seg tidvis i noen sekunder), så har gått over til å i hovedsak bruke opera. Lenke til kommentar
Azimov Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg bruket Chrome av flere grunner, den er ren, rask og tar lite av skjermen. Jeg bruker både PC og Mac, samt Android og IPhone, og det å synke bokmerker via Googlekontoen er enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå