mcgroven Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gjør deg klar for nye eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Håper virkelig ikke de skiller lag for godt. Jeg digger den duoen og håper på enda flere spill... Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jøss, skal man få tårer i øynene og greier også nå da :/ Gleder meg uansett til spillet for dette er en platform serie jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Huff, har enda til gode å spille igjennom tools of destruction og det andre før dette. Huff, jaja, blir sikkert fantastisk! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette ser jeg frem til. Likte de to andre veldig godt, men QfB var altfor kort. Egentlig litt godt at det kommer den 30. for min del, har ikke hatt tid til å stikke på gamestop for å bytte inn slik at jeg får det til 1,-. Så da har jeg enda god tid. Lenke til kommentar
StrategicPharaoh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Herlig! Har gledet meg til spillet i over et halvt år nå. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette var en av spillene jeg benyttet gamestops sitt tilbud Gleder meg stort Har spilt alle dem gamle Ratchet And Clank spillene, megafan av den serien så dette blir gøy!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå