Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hadde vært greit om det hadde vært et bilde av avataren til personen du ser på på profilen som det var før. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bare å sett inn avataren der <<Personlig bilde>> skal være. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Når du først har klikket deg inn på profilen til noen skulle man tro du husket hvem det var også. Men jeg kan se for meg at profisidene tåler en økning i størrelse av personlige bilder. Endret 9. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis man setter inn avatar det personlig bilde er kan man jo ikke se hvordan brukeren egentlig ser ut, regner med at det er det funksjonen er til. Ikke det at jeg glemmer hvem jeg er innpå profilen til men når folk sender kommentarer så vet jeg som regel ikke hvem det er før jeg ser avataren dems - hvis det da ikke er noen som jeg har sett navnet til såpass ofte at jeg husker dem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Enig. Lakus har forøvrig rett, men det er en funksjon som bare er behjelpelig og derfor støttes. Avataren er gjerne det eneste man har å knytte til de aller fleste brukere, og å ha denne i profilen vil derfor være nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg